;

آراد موجب دیده شدن ما در سطح جهانی شد

مجید کاظمی مدیر فروش شرکت کاشیمن یکی از پیشتازان صنعت کاشی و سرامیک در خاورمیانه، دیده شدن مجموعه خود در سطح جهان را مدیون آرادبرندینگ می داند. شرکت کاشیمن با بهره گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن و به روز و سالها تجربه کاری، موفق شده در تولید انواع کاشی و سرامیک خوش بدرخشد.

تلاش در جهت حضور در بازار جهانی

کاظمی عنوان کرد: مجموعه ما موفق شده سطح کمی و کیفی محصولات خود را به سطح مورد انتظار مخاطبان و مشتریان خویش نزدیک کند و محصولاتی باکیفیت در طرحها، نقشها و مدلهای مختلف، تولید و به بازار جهانی و بین المللی عرضه کند. [aparat src=”https://aradbranding.com/fa/arad-made-us-see-the-world/rpIia”] وی اظهار کرد: گسترش حضور مستمر در بازار از طریق ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات به مشتریان و جلب نظر آنان از اهداف اصلی مجموعه کاشیمن می باشد.

کیفیت بالا و وجود استانداردهای بین المللی

این تاجر پویا در ادامه افزود: پایبندی به الزامات قانونی و استانداردهای بین المللی و همچنین تحویل به موقع محصولات به مشتریان در زمان توافق شده، جزء وظایف مجموعه ما می باشد. کاظمی ضمن تشکر از مجموعه تاجر پرور آراد به جهت دیده شدن شرکت کاشیمن در سطح جهانی، بیان کرد: امیدوارم مجموعه کاشیمن تاثیر خوب و مثبتی در بازارهای جهانی داشته باشد و بتوانیم به موفقیتهای بیشتری دست یابیم.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۴.۵۲
/
۵ تعداد رأی:
۲۹

💎 ۹ دهم ثروت در تجارت است💰


منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید