ارسال بالای 35 تن قیسی به روسیه و هند و گرجستان توسط حمیدرضا نکوفر از بازرگانان زبده مجموعه

[ad_1]

یکی از سیاست های به‌ جا و ارزشمند حاکم در بسیاری از کشورهای رقیب در حوزه صادرات، حمایت دولت از صادرکنندگان و کاهش هزینه های گمرکی است؛ به همین دلیل تجار در این کشورها با طیب خاطر به عرصه تجارت ورود کرده و هر یک به نوعی چرخ اقتصاد کشور را می گردانند. [aparat src=”https://aradbranding.com/fa/hamidreza-nakofar-one-of-the-best-businessmen-in-the-complex-lack-of-government-support-for-businessmen-will-pave-the-way-for-the-export-recession-in-the-country/IyiRA”] آقای حمیدرضا نکوفر 43 ساله ساکن در استان قم، از جمله تجار دیرین مجموعه می باشد که از سال 91 با ورود به فعالیت های تجاری، ابتدا در بخش دوربین های مداربسته به مدت 2 سال و سپس در حوزه انواع خشکبار و منحصرا قیسی، فعالیت داشت که طی یک گفتگوی صمیمی با خبرنگار واحد خبر، ضمن گله از عدم حمایت های دولت از صادرکنندگان بخش خصوصی در کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور عزیزمان ایران و تحریم های موجود و کاهش درآمدهای نفتی، دولتمردان باید بیش از پیش تجار را زیر چتر حمایتی خود قرار دهند.

صادرات

این تاجر موفق، ادامه داد: تولید یک محصول، زمانی صرفه اقتصادی به همراه خواهد داشت که فروش بالایی داشته باشد و این امر میسر نخواهد شد مگر با حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع ارتقاء تولید در کشور.

قیسی زردآلو خشک

نکوفر، که از فارغ التحصیلان رشته مهندسی برق و الکترونیک است در بخش دیگری از سخنان خود، شرکت در همایش های تجاری که به همت اساتید و مشاورین زبده مجموعه هر هفته برگزار میشد را عامل موثر در ایجاد انگیزه و روحیه ریسک پذیری در خود عنوان کرد. وی افزود: مجموعه بزرگ آراد از جمله مجموعه های نادری است که چگونگی انجام تجارت بدون صرف هیچ سرمایه ای را به مشتاقان این راه آموزش داده و با برندسازی و تبلیغ محصول مورد نظر، زمینه جلب اعتماد مشتری و به دنبال آن افزایش خرید و فروش و رونق تجارت مدرن را به همراه دارد.

 صادرات قیسی زرد آلو

این بازرگان ساعی، تأمین کننده های اصلی خشکبار را از شهرهای مختلف ملایر، ملکان، تاکستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برشمرد و ابراز کرد: به منظور کاهش قیمت تمام شده برای مشتری، محصولاتمان را با بسته بندی و برند خود به دست مشتری می رسانیم. وی در ادامه عدم وجود صنعت سورت و بسته بندی متناسب با نوع کالا در کشور را از جمله دلایل رقیب تراشی برای محصولات ایرانی عنوان کرد و تصریح نمود: ترکیه از آن دسته از کشورهایی است که در این صنعت به سرعت از بسیاری کشورها پیشی گرفته، اما طی 2 سال اخیر تغییرات شدید آب و هوایی در این کشور، باعث شده مشتریانی از کشورهای گرجستان، کویت، روسیه، عراق، یونان، اکراین، افغانستان و قزاقستان به سمت تأمین کنندگان محصولات ایرانی بروند، که مطمئنا این شرایط پایدار نخواهد ماند و مراجع ذیصلاح، شرکت ها و کارخانه دارانی که در زمینه صنعت سورت و بسته بندی کالا فعال هستند، باید به خود آمده و با ایجاد تحول و بالابردن کیفیت بسته بندی ها، رقبای کالای ایرانی را از میدان رقابت خارج کنند.

قیمت خرید قیسی زردآلو

نکوفر افزود: بسیاری از کالاهای ایرانی علی الخصوص خشکبار و قیسی به لحاظ طعم و مزه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل علی رغم تاثیر منفی نوسانات قیمت دلار بر دیگر مشاغل، در این حوزه، تاثیر عکس داشته و با وجود رکود، فروش بالا بوده است. این تاجر موفق، استفاده از حمل و نقل زمینی و ریلی برای کشورهایی که مرز مشترک با ایران دارند را به صرفه ترین نوع حمل و نقل صادراتی عنوان کرد و افزود: طی چند ماه اخیر با نام تجاری «آوا» 20 تن قیسی به روسیه، 6 تن به هند و 10 تن به گرجستان بارگیری و صادر شده است. لازم به یادآوری است، حمیدرضا نکوفر در زمینه ارسال خشکبار به استان های داخلی کشور، از جمله یزد، اصفهان، شیراز و ساری نیز فعالیت های زیادی داشته است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۳.۶۷
/
۵ تعداد رأی:
۶

[ad_2]

منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید