توجه به دیجیتال مارکتینگ با کمک آراد راه نجات کسب و کار ها است

[ad_1]

با توجه به محیط رقابتی و متغیر حوزه تجارت، امروزه کسب و کار ها نمی توانند بر یک بازار ثابت و سنتی برای محصول خود متکی باشند، لذا برای موفقیت در این بازار علاوه بر کیفیت مطلوب و قیمت مناسب محصولات، باید تغییرات عمده ‌ای در روش های تولید، عرضه و حتی روابط تجاری اعمال شود.

وجود بازار الکترونیکی در اینترنت و تجارت به سبک مدرن و همینطور تکنولوژی روز دنیا، موجب افزایش بهره وری و رقابت بین تاجران و شرکت ‌ها، اعم از تولید کننده و مصرف کننده می گردد.

در همین راستا مجموعه نام ‌آشنای آراد با رویکرد تجارت و صادرات و کوله باری از تجربه های پر بار در زمینه ارائه آموزش های راهبردی، کاربردی تخصصی و مفید و همچنین پرورش تاجرانی توانمند، جهت فعالیت و حضوری قدرتمند در حوزه تجارت داخلی و عرصه‌ های بین‌المللی، توانسته است گام های مثمر ثمری برداشته و نقش به سزایی در رونق چرخ اقتصادی مملکت داشته باشد.

عباس خدابنده لو، جوان 29 ساله و تاجر با اراده و موفق، یکی دیگر از جماعت کثیر تاجرانی است که با پیوستن به خانواده عظیم و قدر آراد، تحولات چشمگیری را در زندگی و پیشه خود رقم زده است.

خدا بنده لو، تاجر خوش آتیه آرادی، ساکن در شهر قم و دارای مدرک کارشناسی مکانیک می باشد و چند سالی است که در حوزه محصولات کشاورزی از قبیل خیارشور و انواع شوریجات فعالیت دارد؛ ایشان هدف و انگیزه ورود خود به دنیای سودمند تجارت را علاقه وافر به خرید و فروش و راه اندازی کسب و کاری مستقل اعلام نمود.

وی در سخنانش اظهار کرد: همواره در فضای مجازی به دنبال یافتن حرفه دلخواه بوده اما نتیجه مطلوبی دریافت نکرده است تا اینکه در سال 1394 و همزمان با فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، با این مجموعه تاجر پرور آشنا و به امید آن که بتواند تحت حمایت این مجموعه صاحب نام به امر مهم تجارت بپردازد، با عزمی استوار قدم در این عرصه جذاب و پول ساز نهاده است.

ایشان دنیای وسیع تجارت و امکان فعالیت در این حوزه برای هر رده سنی با هر میزان تحصیلات و هر مقدار سرمایه را از مزایای آن برشمرد.

تاجر جوان و پویا در خصوص شرایط تجارت این حوزه عنوان کرد: در بحث تجارت به ویژه صادرات محصولات کشاورزی مقوله سورتینگ از اهمیت زیادی برخوردار است که کشاورزان و تولید کنندگان در سرتاسر جهان محصولات خود را بر اساس طیف وسیعی از معیار ها و استاندارد ها مورد بازبینی قرار می دهند تا با بهترین کیفیت آن را به بازار عرضه کنند و این مؤلفه ها در واقع اجرای صحیح شرایط مرتب‌ سازی، غربالگری، دسته بندی و طبقه بندی محصولات و رفع نقایص و یا آلاینده ها است و این امر کیفیت را برای مصرف کننده و همچنین بازده سرمایه ‌گذاری تولید کنندگان و پردازنده ها را افزایش می دهد.

خدابنده لو در ادامه افزود: توجه به اینکه بحث سورت محصولات در نزد کشور های اروپایی و همسایگان حاشیه خلیج فارس اهمیت ویژه ‌ای دارد، لذا همت و دقت زیادی را معطوف به این بخش نموده تا محصولات در حد عالی و حرفه ‌ای به بازار های داخلی و جهانی عرضه شود و دیگر کشور ها با دید فله به محصولات ایرانی نگاه نکنند و ایران را جزو کشور هایی با فناوری بالا و استاندارد مطلوب در بحث سورتینگ بدانند.

تاجر خوش ‌فکر مجموعه، با بیان چشم ‌انداز خود مبنی بر حضوری درخشان در بحث صادرات محصولاتش اذعان کرد: بهترین و نتیجه ‌بخش ترین شیوه تبلیغات و فروش گسترده، از بستر اینترنت و دیگر شبکه‌ های اجتماعی و همین طور طراحی سایت داخلی و راه اندازی سایت خارجی برای صادرات می‌تواند باشد و چه بسا سایت داخلی موجب جذب مشتریان خارجی که در فضای مجازی در جستجوی محصول و کالای مورد نظر هستند نیز خواهد شد.
به گفته خدابنده لو، وی از همین طریق، هم اکنون در حال مذاکره با کشور ارمنستان است تا پس از طی روال مذاکرات، اقدام به مبادلات محصولاتش به آن مقصد نماید‌.

ایشان در بخشی از سخنانش خطاب کرد: قطعاً از دیگر موارد موثر و کارساز در بحث تبلیغات، طراحی کلید واژه ها و تولید محتوای مناسب در سئوی سایت است که منجر به دیده شدن و صدر قرار گرفتن در موتور جستجوگر می باشد. این مجموعه حاذق و مجرب، ایشان را به شایستگی در امر طراحی سایت، تولید محتوا و برند شدن همراهی و پشتیبانی نموده و با مشاوره‌ های کارگشای اساتید زبده موفق به یافتن و برقراری تعامل و همکاری با شرکت های حمل و نقل در حوزه صادرات شده است.

تاجر دور اندیش مجموعه با تاکید بر مقوله مهم و لازم تجارت و صادرات اذعان داشت: پرداختن به تجارت از ضروریات کسب و کار های دنیای امروز بوده و گرانی و تورم برای تاجران موضوعی حل شدنی است چرا که تاجر کارش تجارت است و پولی که در داد و ستد خود دریافت می کند به دلار می باشد. پس سود تاجر هم به موازات بروز تورم افزایش یافته و ارزش سرمایه وی حفظ می گردد و ضرر و زیانی از این سبب متوجه او نمی شود.
اما متاسفانه اقشار ضعیف و یا مشاغل دیگر بابت معضلات ناشی از وضعیت اقتصادی و گرانی های موجود دچار آسیب می شوند، لذا عاقلانه این است که کار تجارت را تحت پرچم حمایتی مجموعه ‌ای متخصص و قدرتمند، و مسیر مطمئنی که فراهم آورده پیش رو گرفت تا بدین گونه، آینده مالی و موقعیت اجتماعی خود را در کنار مجموعه ‌ای قوی تضمین نموده و از مشکلات نابسامان اقتصادی نجات یافت.

وی همچنین افزود: هر شخصی که با آراد تجارتی را آغاز می ‌کند، افق های بزرگ و قابل دسترسی برای خود ترسیم می نماید که تحولات خوشایند آن را در حرفه و زندگی فردی خویش به روشنی نظاره خواهد کرد.

این تاجر آرادی، در ادامه از علاقمندان به حضور در بازار های کلان و داشتن کسب و کار های پر در آمد، دعوت به ملحق شدن به این مجموعه توانمند نمود تا بتوانند تحت بهره مندی از آموزه های کار آمد و دانش نوین اساتید آن، یک یا چند محصول مورد نظر را انتخاب و در آن حوزه ها به تجارت بپردازند تا با بهبود اوضاع اقتصادی و رونق کسب و کار خود، پله‌ های ترقی را طی نموده و طعم شیرین موفقیت را بچشند.

خدا بنده لو در پایان سخنانش، ضمن حمد و ثنای پروردگار جهت آشنایی با این مجموعه پر برکت و توانا و اظهار قدردانی از متولیان و مدیران خردمند و خیر خواه آن، خوشنودی خود را از کامیابی های حاصله از توسعه کسب و کارش با ورود به دنیای بی انتها و سراسر منفعت تجارت اعلام و ابراز امیدواری کرد تا در کنار این مجموعه مقتدر بتواند در مسیر پیش رو و تحقق آرمان های بزرگی که در سر می پروراند بیش از پیش بدرخشد.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۴.۱
/
۵ تعداد رأی:
۶۹

💎 ۹ دهم ثروت در تجارت است💰

[ad_2]

منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید