;

بین الملل | مذاکره و صادرات کالاهای جذاب و پرسود به کشورهای مختلف جهان با همت و تلاش شبانه روزی و مستمر تجار طرح سه

از آنجایی که در زندگی ماشینی امروز کمی وقت استراحت تنگ تر شده، برای کمبود وقت استراحت و کیفیت خواب می توان با بالا بردن سطح کیفی کالای خواب آن را تا حد بسیاری جبران کرد؛ از این رو صادرات کالای خواب با توجه به تقاضای زیاد و همچنین تولید ارزان در ایران می تواند سود دهی کلانی داشته باشد. با توجه به اهمیت این موضوع می توان آن را یکی از بهترین کالاها برای صادرات در نظر گرفت. آقای محمد علی الجبان از تجار طرح سه، فعال در زمینه صادرات کالای خواب، با خریداری از نیجریه وارد گفتگو شده است. به گفته وی طرح و رنگ محصول به واسطه ارسال عکس و کاتالوگ از سوی مشتری مورد پسند واقع شده است؛ لذا تمامی موارد در خصوص داد و ستد در مذاکرات انجام شده و در حال هماهنگی جهت ارسال سمپل کالا می باشد.خرمای شیرین و با کیفیت ایرانی در بازار چین
مهم ‌ترین ویژگی خرما چیست؟ شیرینی خوشایند آن! شیرین ‌ترین خرما چیست؟ بی‌ شک خرمای مجول. خرمای مجول نوعی از خرما با رنگی تیره، اندازه ‌ای بزرگ و طعمی شبیه کارامل است. این خرمای خوشمزه مانند همتایان دیگرش از هسته‌ ای تشکیل می‌شود که دور آن را بافتی جذاب، سیرکننده و مقوی احاطه کرده است. بعضی‌ ها معتقدند که مجول بهترین خرمای جهان است. خرمای مجول به عنوان یکی از بهترین و بازار پسندترین ارقام خرما در جهان است که طرفداران بسیاری دارد و می توان آن را گران ترین خرمای صادراتی ایران نام نهاد. از همین رو خریداری از هنگ کنگ متقاضی خرید این محصول پرخاصیت می باشد. به گفته محمد جواد قدیمی از تجار طرح سه، پس از ارسال کاتالوگ محصول و پیش فاکتور در مراحل پایانی مذاکرات می باشد.
چینی آلات بهداشتی در واقع همان سرامیک ‌های بهداشتی برای ساخت دستشویی، کاسه توالت و… هستند. امروزه این تجهیزات به عنوان یکی از بخش های دکوراسیون منزل نیز شناخته می شود. این لوازم از آنجایی که مربوط به بهداشت و نظافت می باشد برای ما بسیار حائز اهمیت است .اهمیت این موضوع در زمینه صادرات نیز بسیار مهم و حیاتی است به طوری که یکی از بهترین و جذاب ترین محصولات در زمینه صادرات می باشد. خانم فاطمه علیزاده از تجار طرح سه در زمینه صادرات چینی آلات بهداشتی با خریداری از کوزوو به مذاکره پرداخته است. به گفته خانم علیزاده به موازات ارسال عکس و کاتالوگ محصول و توضیحات ارائه شده در خصوص کیفیت، خریدار مشتاق به رابطه تجاری طولانی مدت شده و قصد خرید محصول را به صورت مستمر دارد.پمپ آب پدالی، بهترین وسیله جهت آبرسانی به زمین های کشاورزی به شمار می رود. با استفاده از این محصول می توان آب موجود را به محل مورد نظر هدایت کرد. شیوه کار پمپ به این صورت است که جریان الکتریکی را به انرژی مکانیکی مبدل می سازد تا با ایجاد فشار کافی، آب را به ارتفاع بالاتر برساند. کشور عزیز ما ایران نیز از تولیدکنندگان این محصول کاربری می باشد؛ لذا در بازارهای جهانی نیز رتبه قابل قبولی در حوزه صادراتِ این دست از محصولات را دارد. در همین راستا خانم زهرا تنها، از مذاکره کنندگان طرح سه، در خصوص صادرات پمپ آب پدالی با مشتری از کنیا وارد مذاکره شده است. به گفته خانم تنها پس از دریافت درخواست رسمی خرید از سوی مشتری در زمینه سایر موارد در حال گفتگو و مذاکره می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۴
/
۵ تعداد رأی:
۱۱

💎 ۹ دهم ثروت در تجارت است💰


منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید