استفاده از فرصتهای اقتصادی برای ورود به بازار صادراتی

[ad_1]

حمیدرضا توانائی مدیر مجموعه انجیرشاپ، متولد سال 1368 می باشد که فعالیت تجاری و صادرات خود را با همکاری مجموعه آراد آغاز و از فرصتهای اقتصادی برای ورود به بازار صادراتی استفاده کرده است.

وی در حوزه انواع انجیر خشک با برند آرتا مشغول به فعالیت است و موفق شده با تولید و فروش انواع انجیر خشک و فرآورده های آن در بازارهای داخلی و خارجی از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه به رشد چشمگیری دست یابد.

ورود به بازارهای بین الملل و صادرات محصول

این تاجر پویا در توصیف مجموعه خود عنوان کرد: مجموعه انجیرشاپ، پویا، کارآمد و مشتری مدار خواهد بود که با اتکا به سیستمهای مدیریتی نوین و استفاده از فرصتهای مناسب در فعالیتهای اقتصادی، منابع و امکانات بالقوه خود را جهت دهی کرده تا با ورود به بازارهای بین المللی، گامی مهم در جهت دستیابی به اهداف و چشم انداز کسب و کار موثر و موقعیت ساز خود بردارد.

تجارت

وی تصریح کرد: عرضه پایدار محصولات سودمند و باکیفیت سبب شده تا مجموعه ما به معتبر ترین، محبوب ترین، فعال ترین و سودآور ترین مجموعه بازرگانی با فعالیت تخصصی تبدیل شود و تجارت خود را گسترش دهد.

رضایت مشتری بستری برای رسیدن به اهداف

توانائی در ادامه افزود: رضایت مشتری می تواند نتیجه موثری بر کار آینده هر مجموعه و سازمانی داشته باشد؛ مشتریان عمده و خرده در زمینه انجیر خشک، همواره به دنبال محصولات باکیفیت و منحصر به فرد با بسته بندی مناسب هستند.

[aparat src=”https://aradbranding.com/fa/take-advantage-of-economic-opportunities-to-enter-the-export-market/3CxK5″]

لذا ایجاد بستر لازم برای انجام این فرآیند را می توان دستیابی به اهداف هر مجموعه ای دانست.

وی در پایان اظهار کرد: راهنماییهای مجموعه آراد و تجربه چندین ساله ما در سالهای اخیر، باعث شده تا هر نوع محصولی در زمینه انجیر با توجه به اهداف شرکت از نظر کیفیت و کمیت بالا به صورت تضمینی در اختیار خریداران محترم قرار گیرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۴.۴۳
/
۵ تعداد رأی:
۴۴

💎 ۹ دهم ثروت در تجارت است💰

[ad_2]

منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید