خلاصه کتاب: برندسازی شخصی
[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «برندسازی شخصی، نوشته سوزان کریتون» میآموزید
برندسازی شخصی میتواند شغلتان را ارتقا دهد، اعتمادبهنفستان را بهبود بخشد و کمک کند در همان لحظه اول اثری فوقالعاده بر مخاطب بگذارید.
این کتاب کوتاه و ساده شما را با روش ساخت، معرفی و رشد یک برند آشنا میکند که هم بازتابی از شخصیت واقعی شما باشد و هم تخصصتان را به نمایش بگذارد.
سوزان کریتون، استراتژیست برندسازی، روش برقراری ارتباط با مخاطبان هدف، بایدها و نبایدهای فعالیت در رسانههای اجتماعی و ایجاد شبکه موفقی از مخاطبان قابلاعتماد را به شما یاد میدهد.
مدیرسبز معتقد است که برای شاخص و پیشرو بودن، به یک برند شخصی قوی نیاز دارید.
دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.
نوشته خلاصه کتاب: برندسازی شخصی اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.
[ad_2]
منبع: modiresabz.com