;

گوگل با هوش مصنوعی Gemini تجربه جستجو را متحول می‌کند

هوش مصنوعی Gemini گوگل در جدیدترین رویداد این شرکت با تحولات قابل‌توجهی در زمینه جستجوی هوشمند مواجه شده است. این تحولات می‌توانند یکی از مهم‌ترین نقاط قوت هوش مصنوعی گوگل طی چند وقت اخیر باشند. در ادامه ویژگی‌های جدید جستجوی جمینای را بررسی می‌کنیم.

درک محتوای مورد جستجو توسط هوش مصنوعی Gemini

هوش مصنوعی Gemini

گوگل جمینای حالا به بخشی از گوشی‌های اندرویدی تبدیل شده و با نصب اپ اختصاصی آن، می‌توانید به‌صورت یکپارچه از این هوش مصنوعی استفاده کنید. گوگل با هماهنگ‌سازی اپ جمینای و سیستم‌عامل اندروید، به کاربر اجازه می‌دهد که به‌سادگی بخش‌های مختلف گوشی هوشمند خود را جستجو و اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند.

به‌عنوان مثال هنگامی که اپ خاصی را روی گوشی هوشمندتان باز می‌کنید، جمینای می‌تواند محتوای روی نمایشگر را جستجو کند. پس از آن می‌توانید سؤالات خاصی را از این هوش مصنوعی بپرسید تا محتوای نمایش داده شده را بررسی کرده و در رابطه با آن توضیح دهد. به‌همین‌ترتیب دستگاه‌های برخوردار از این فناوری، می‌توانند به‌سرعت نیاز کاربران را برای جستجو برآورده کنند.

قابلیت Circle To Search در هوش مصنوعی Gemini

هوش مصنوعی Gemini

ویژگی Circle To Search را پیش‌تر روی گوشی‌های سری گلکسی S24 دیده بودیم. این‌بار گوگل رسماً اعلام کرده که این ویژگی کاربردی، به‌زودی در دسترس دستگاه‌های بیشتری قرار می‌گیرد و می‌توانید به‌سادگی از آن استفاده کنید. هوش مصنوعی Gemini با برخورداری از این قابلیت، می‌تواند محتوای موجود در تصاویر را جستجو و جزئیات آن‌ها را در اینترنت پیدا کند. کاربردهای این قابلیت در Gemini صرفاً به پیدا کردن کالا محدود نمی‌شود و حتی می‌توانید مسائل پیچیده و سخت ریاضی را با آن حل کنید.

حل مشکلات روزمره با Gemini

هوش مصنوعی Gemini

یکی دیگر از مواردی که هوش مصنوعی Gemini را به ابزاری کارآمدتر تبدیل می‌کند، توانایی حل مسائل ومشکلات روزمره توسط آن است. شما می‌توانید با ضبط ویدیو از چیزی که در انجام آن مشکل دارید، از Gemini سؤال بپرسید. درنهایت این هوش مصنوعی با جستجو در سطح اینترنت، اطلاعات و نحوه حل این مشکل را با شما به‌اشتراک خواهد گذاشت. بدین‌سبب دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها برای حل مشکلات ساده خود در اینترنت پرسه بزنید.

تحول در جستجو با قابلیت SGE

گوگل پیش‌تر ویژگی SGE را برای متحول کردن تجربه جستجو در اینترنت معرفی کرده بود. این قابلیت با ارائه خلاصه‌ای از مهم‌ترین اطلاعات مرتبط با جستجوی شما، می‌تواند بهترین نتایج را نمایش دهد. به‌لطف این قابلیت، می‌توانید برنامه‌ریزی، پژوهش، اوقات فراغت و هرچیز دیگری را به نحو احسن انجام دهید. درواقع هوش مصنوعی Gemini گوگل آمده تا بهترین تجربه از جستجو را در اختیار کاربران بگذارد.


منبع: digiato.com

پیام بگذارید