پایان همکاری افسانه‌ای مجری‌های سابق تاپ گیر؛ ترمز «گرند تور» کشیده شد

[ad_1]

طبق گزارش Daily Mail، جرمی کلارکسون و ریچارد هموند و جیمز می به‌طور قطعی به همکاری تلویزیونی خود پایان می‌دهند و شرکت خود به نام W. Chump and Sons را نیز برای همیشه تعطیل می‌کنند.

این سه مجری معروف بعد از ۲۱ سال حضور در برنامه‌های محبوبی مانند تاپ گیر بی‌بی‌سی و گرند تور در پرایم ویدئو آمازون، تصمیم به جدایی گرفته‌اند. از سال گذشته شایعاتی به‌گوش می‌رسید که ویژه‌برنامه‌ی زیمبابوه آخرین حضور این سه نفر درکنار یکدیگر خواهد بود و حالا این شایعات به واقعیت پیوسته است.

ریچارد هموند در اوایل سال جاری در بیانیه‌ای گفت: «مدتی است که این تصمیم را گرفته‌ایم. تنها چیزی که می‌خواستیم تحت‌کنترل خودمان باشد، این بود که چه زمانی و کجا و چگونه کارمان را به‌پایان برسانیم.»

کلارکسون و هموند در سال ۲۰۰۲ (۱۳۸۰) به‌عنوان مجریان تاپ گیر بی‌بی‌سی، برنامه‌ی بررسی خودرو، فعالیتشان را آغاز کردند و دو فصل بعد، جیمز می جایگزین سومین مجری اصلی برنامه، یعنی جیسون داوی شد. پس از ۱۳ سال حضور در تاپ گیر، به‌دلیل فقدان توافق بین سه مجری محبوب تاپ گیر و بی‌بی‌سی، این رسانه تصمیم گرفت قرارداد فصل جدید تاپ گیر را با این سه نفر تمدید نکند؛ به‌همین‌دلیل، آن‌ها در سال ۲۰۱۶ برنامه گرند تور را در پرایم ویدئو آمازون راه‌اندازی کردند.

با این اوصاف، جرمی کلارکسون به ساخت برنامه‌ی خود در پرایم ویدئو آمازون با نام مزرعه‌ی کلارکسون ادامه خواهد داد و هموند و می نیز احتمالاً در آینده پروژه‌های انفرادی خود را دنبال خواهند کرد.

می قبلاً چندین برنامه‌ی ویژه‌ی سفر و آشپزی برای پرایم ویدئو و هموند نیز در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ای به سبک بقا به اسم فرار بزرگ تولید کرده‌اند. درباره‌ی آینده‌ی گرند تور، شایعاتی وجود دارد که پرایم ویدئو ممکن است با مجریان جدید به ساخت این برنامه ادامه دهد.

[ad_2]

منبع: www.zoomit.ir

پیام بگذارید