;

فعالیت شرکت‌های صوری در نظام مهندسی برچیده شد


حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص امضا فروشی و فعالیت شرکت‌های صوری در حوزه ساخت وساز گفت: بحث امضا فروشی دیگر در حوزه  نظام مهندسی و ساخت وساز پروژه‌های  مسکونی نداریم و بسیاری از این متخلفان در حوزه ساخت و ساز از روش‌های دیگر اقدام به تخلف در حوزه نظام مهندسی می‌کنند.

شکیب همچنین به راه اندازی شرکت های‌صوری در حوزه نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: شرکت‌های صوری در حوزه نظام مهندسی  با هدایت پدرخوانده‌ها اقدام به فعالیت می‌کنند و بسیاری از پروژه‌های مسکونی را گرفته و اقدام به  فعالیت می‌کنند.

او بیان کرد: خوشبختانه با راه اندازی سامانه  یکپارچه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ما توانستیم بساط امضا فروشی را جمع کنیم و  فعالیت شرکت‌های صوری در حوزه ساختمان را کاهش دهیم.

وی همچنین در خصوص هزینه‌های تعرفه‌های ساختمان  و قیمت تمام شده ساخت مسکن هم گفت: تعرفه‌های ساخت و ساز و هزینه‌های ساختمان سازی براساس هزینه و تعرفه‌های گذشته است و در این زمینه  تعرفه‌های نظام مهندسی  اثر و تغییری در نرخ تمام شده پروژه‌های ساختمانی و نهضت ملی مسکن  نگذاشته است.

خبرنگار: محبوبه کباری 


منبع: www.yjc.ir

پیام بگذارید