دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardGoogle Bard  به زودی به نام Gemini ری‌برند خواهد شد – دی‌ام برد

[ad_1]

شرکت گوگل اعلام کرده است که هوش مصنوعی بارد به زودی تغییرات زیادی خواهد کرد و با ری‌برند به نام جمینی در هفته‌های آینده به عنوان یک اپ اندروید ارائه خواهد شد.

در چند ماه گذشته، گوگل به سرعت در حال توسعه ابزار هوش مصنوعی خود یعنی بارد بوده است و در ماه‌های گذشته این شرکت بسیار تلاش کرده‌ است تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به این ابزار اضافه کند.

Google Gemini در حقیقت نام نسل جدید مدل هوش مصنوعی است که تا پیش از این به عنوان ابزار پشت پرده حضور داشت و بارد در حقیقت از جمینی قدرت می‌گرفت. در نتیجه منطقی به نظر می‌رسد که گوگل در امتداد تلاش‌های خود برای توسعه ابزار هوش مصنوعی تصمیم گرفته باشد نام‌ها را یکی کند و ابزار جمینی را از پشت پرده بیرون بیاورد و ابزار هوش مصنوعی خود را از بارد به جمینی ری‌برند کند.

علاوه بر تغییر نام، گوگل همچنین اشاره کرده است که دسترسی به نسخه پیشرفته جمینی (Gemini Advanced) نیز از هفتم ماه فوریه در دسترس همه مردم خواهد بود. البته به نظر می‌رسد که این نسخه از این ابزار که قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌تری نسبت به نسخه قبلی دارد، رایگان نخواهد بود و افراد برای استفاده از آن نیاز است که اشتراک بخرند.

به نظر می‌رسد این نسخه پولی با پشتیبانی از بیشتر از ۴۰ زبان ارائه می‌شود و قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای در تولید محتوا، تجزیه و تحلیل‌های چندجانبه، قدرت بالاتر در کدنویسی، توانایی آپلود و تجزیه تحلیل عمیق‌تر اسناد و داده‌ها و … خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که پس از این ری‌برند، گوگل قصد دارد اپلیکیشن جمینی را برای سیستم عامل اندروید به زودی معرفی کند اما این برنامه ممکن است در ابتدا تنها برای تعداد محدودی از گوشی‌های تلفن همراه در دسترس باشد.

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید