دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboard« بزم دال» کمپین نوروزی درسا؛ کمپین نوستالژیک مدرن و همکاری با «پیاده» دیام برد
[ad_1]
درسا کمپین نوروزی ۳۶۰ خود را با هدف نشان دادن جشن و طرب نوروزی اجرا کرد. این کمپین که از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین اجرا میشود به گزارش این مجموعه بهدنبال نشان دادن تضادهای سنت و مدرنیته است.
روابط عمومی این مجموعه درباره این کمپین میگوید: «در کمپین نوروزی درسا تجربهی دنیایی را داریم از تضادها و هماهنگیها فراتر از چهارچوبهای تجربههای محدودمان، که در آن گذشته و آینده به هم آمیختهاند. در دنیایی خیالی از زیبایی عناصر نوستالژیک ایرانی همراه با جادوی فضای فانتزی در محیطی مدرن الهام گرفتهایم تا باهم زمان را فراموش کنیم و سری به حال و هوای نوروز در آینده بزنیم.»
درسا در این کمپین برای تداعی کردن حس وحال ایرانی از ماشین پیکان استفاده کرده و هدف از استفاده از این پیکان را آگاهی از برند عنوان میکند.
کمپین بزم دال (بزم درسا) به هدف نشان دادن اهمیت جشن و اجرای بزم پس از به پایان رسیدن یک سال سخت طراحی شده است و درسا با پیکان زرد خود در این کمپین سعی داشته است این پیام را به مخاطبان خود برساند و اعلام کرده است در مکانهایی که پیکان زرد این برند وجود دارد لایت باکسهای درسا نیز موجود است و از میان بازدیدکنندگان به تعدادی از آنان گیفت کارت درسا تعلق میگیرد.
روابط عمومی این برند در پی صحبت پیرامون این کمپین عنوان کرده است: «درسا بعنوان یک برند پیشرو و ایرانی به جای جشن، از کلمه بزم استفاده کرده است زیرا سعی میکند در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ و ادبیات کهن فارسی سهم خود را ایفا کند، برای همین ما این بهار را در بزم دال (بزم درسا) به بزم نشستیم. ما درواقع در این کمپین شادی و نشاط عوض شدن سال و زنده شدن زمین را نشان دادیم.»
درسا در ادامه این کمپین با شبکه پیاده نیز همکاریای داشته که قرار است در تعطیلات عید نوروز از تاریخ ۳ فروردین حامی اختصاصی پیادهگردهایی باشد که در این تعطیلات با «پیاده» به قدم زدن در تهران میپردازند.
درسا درباره این همکاری در نوروز با پیاده توضیح میدهد: «در دهمین سال ماجرای نوروز و پیادهگردیهای شبکهی «پیاده»، درسا در مسیر توسعهی سبک زندگی آینده، همراه این فستیوال خواهد بود و با پیشنهاد محصولات و فضاهای متنوعش، در این مسیر همراهِ پیادهگردها. نوروز ۱۴۰۳ «دست در دست شهر» قدم در کوچهپسکوچههای تهران میذاریم و با کشف و کنجکاوی در گوشههای تهرانِ بهاری وارد سال نو میشویم.
در این ماجرای نوروزی، درسا حامی اختصاصی مسیرهای پیادهگردی است. درسا در دهمین سال پیادهگردی در کنار پیاده است تا با این کنش شهری به محلههای اصیل و قدیمی تهران، گریزی بزند و تصمیم دارد برای برنامهریزی اوقات فراغت مخاطبانش و در راستای مسئولیت اجتماعی درسا، به صورت هدفمند گام بردارد»
طبق اعلام روابط عمومی درسا، اولین مسیر پیادهگردی، جمعه سوم فروردین ساعت ۱۰ صبح در اینستاگرام و سایت پیاده به آدرس Peeyade.com منتشر شده و پیاده تا پایان تعطیلات با ۶ مسیر پیادهگردی همراه با درسا خواهد بود.
[ad_2]
منبع: dmboard.media