دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboard بازگشت سرمایه ۸۰۰ درصدی کمپین‌های ادورج برای سلرهای دیجی‌کالا – دی‌ام برد

[ad_1]

ادورج از زیرمجموعه‌های اسمارتک به دی‌ام برد گزارش کرده که نرخ بازگشت سرمایه کمپین‌های ریتارگتینگ فروشندگان دیجی‌کالا به ۵۰۰٪ رسیده‌است و این عدد در خصوص کمپین‌های جست‌وجومحور فروشندگان برابر ۸۰۰٪ است.

ادورج به عنوان یکی از محصولات شرکت اسمارتک (ارائه‌دهنده اختصاصی سرویس‌های مارکتینگ تکنولوژی) با تمرکز بر هدفمندسازی تبلیغات، به‌طور اختصاصی به فروشندگان دیجی‌کالا سرویس‌های مختلف تبلیغاتی خود را ارائه می‌دهد. اکنون پس از گذشت دو سال از شروع فعالیت این پلتفرم، تبلیغات سلرها در دیجی‌کالا از طریق ابزار ادورج اجرا می‌شود.

گفته می‌شود در نیمه‌ی دوم سال ۱۴۰۲، تاکنون نرخ بازگشت سرمایه کمپین‌های ریتارگتینگ فروشندگان دیجی‌کالا به ۵۰۰٪ رسیده‌است و این عدد در خصوص کمپین‌های جست‌وجومحور فروشندگان برابر ۸۰۰٪ است. ادورج در این رابطه گزارش کرده است هر یک میلیون تومان هزینه تبلیغات جست‌و‌جو محور در پنل ادورج، ۸ میلیون تومان فروش را برای فروشندگان دیجی‌کالا به ارمغان آورده‌است و به‌واسطه بازدهی تبلیغات، نرخ تعامل فروشندگان در پنل ادورج بیش از ۱۹۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ادورج پنل کاربری این مجموعه با ارائه گزارشاتی از وضعیت عملکرد فروشندگان از جمله تعداد نمایش، نرخ کلیک، تعداد فروش و نرخ تبدیل به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا به‌طور دقیق و شفاف عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی خود را ارزیابی و بهینه‌سازی کنند. 

 بازگشت سرمایه ۸۰۰ درصدی کمپین‌های ادورج برای سلرهای دیجی‌کالا 1

سرویس‌های تبلیغاتی ادورج

ادورج سرویس‌های تبلیغاتی متفاوتی ارائه می‌کند که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  • تبلیغات جست‌وجو محور (کلیکی): نمایش کالای فروشندگان در اولین صفحه نتایج جستجوی کاربران در کنار کالاهای پرفروش دیجی‌کالا
  • تبلیغات پوش نوتیفیکیشن: ارسال پوش نوتیفیکیشن‌های ترفیعی به کاربران بر اساس سابقه استفاده از بازارگاه دیجی‌کالا
  • تبلیغات ریتارگتینگ: نمایش کالا در سایت‌های پربازدید سراسر وب به مخاطبانی که قبلا از کالای فروشندگان بازدید کرده‌اند اما منجر به خرید نشده‌است
  • تبلیغات بنری هدفمند: نمایش کالای فروشندگان در سایت‌های پرمخاطب به‌صورت هدفمند و بر اساس رفتار خرید کاربران
  • پیامک هدفمند: ارسال پیامک تبلیغاتی به‌صورت هدفمند و بر اساس تجربه کاربران در بازارگاه دیجی‌کالا

 

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید