دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardگوگل رسماً Cashe link را تعطیل کرد – دی‌ام برد

[ad_1]

گوگل در هفته‌های گذشته به طور رسمی Cash link را از نتایج جست‌وجوی گوگل حذف و تایید کرد که زودی آن را به طور کامل حذف خواهد کرد.

به گزارش Search Engine Land، گوگل به تازگی تصمیم گرفته است تا قابلیت کش لینک را بازنشسته کند. البته این قابلیت هنوز به طور تمام و کمال حذف نشده است اما به زودی قرار است که به طور کامل حذف شود. البته گوگل اشاره کرده است که کاربران همچنان خواهند توانست که تگ‌های نوآرشیو خود را در این بخش نگه دارند.

مدیران ارشد گوگل همچنین در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که گوگل لینک‌هایی را به بخش BackWay Machine اضافه خواهد کرد تا کاربران همچنان بتوانند به نسخه‌های آرشیو شده آن صفحات هم دسترسی داشته باشند.

ویژگی کش درواقع به کاربران این امکان را می‌داد که دقیقا جوری که گوگل یک صفحه را می‌دید، آن را ببینند. این قابلیت، کاربردهای مختلفی داشت؛ به طور مثال خبرنگاران می‌توانستند با استفاده از آن ببینند که صاحبان سایت‌ها دقیقا چه اطلاعاتی را روی وب‌سایت خود اضافه یا حذف کرده‌اند، یا اینکه توسط سئوکارها برای ویرایش بخش‌هایی از سایت‌ استفاده می‌شد.

نکته اینجا است که با این وجود که این قابلیت راهکار و استفاده خوبی برای دی‌باگ‌ کردن‌های سئویی نیست اما در طول سال‌های گذشته تبدیل به ابزاری مهم برای سئوکاران شده بود. هرچه که هست، به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم کرفته است که زمان بازنشسته کردن این قابلیت فرا رسیده است

 

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید