;

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardکمپین «پین‌فینیتی» بیت‌پین و ماجرای سفینه‌ای که در آسمان شهر دیده شد دی‌ام برد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در چند روز گذشته ویدیوهایی از پرواز یک بشقاب پرنده سبزرنگ بر فراز آسمان تهران در فضای مجازی دست‌به‌دست شد که واکنش‌های متفاوتی را به‌ همراه داشت. این ویدیو در فضاهای مختلفی مثل تلگرام، اینستاگرام و لینکدین وایرال شد و تا دو میلیون بازدید را هم به خود اختصاص داد. عده‌ای این ویدیو را ساختگی و عده‌ای دیگر آن را مرتبط با نیروهای فرازمینی دانستند و حتی چند کانال خبری این ویدیو را با محتوای «مردم تهران دارن از یه نور عجیب تو آسمون فیلم میگیرن! کسی میدونه این چیه؟» منتشر کردند.

این سفینه وجود خارجی ندارد و در واقع یک ویدیو CGI برای تبلیغ کمپین صرافی ارزدیجیتال بیت‌پین است. این ویدیوها تیزینگی از این کمپین بوده و در روزهای آینده قسمت‌های بعدی ویدیوهای سریالی توسط این صرافی رمزارز منتشر خواهند شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی بیت‌پین، این کمپین با نام بازی «پین‌فینیتی» به اجرا در آمده و تا ۲۸ خرداد ادامه دارد و طی آن قرار است یک بیت‌کوین کامل، سه اتریوم و جوایز دیگری به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان به برندگان اهدا شود. کمپین پین‌فینیتی تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار شرکت‌کننده داشته است. ‌همه افراد امکان شرکت در این کمپین را دارند.

کمپین «پین‌فینیتی» بیت ‌پین و ماجرای سفینه‌ای که در آسمان شهر دیده شد 1

به گزارش بیت‌پین، این صرافی هم‌اکنون بیش از ۲/۵ میلیون کاربر دارد که جامعه‌ای با گروه‌بندی‌های متفاوتی از معامله‌گران را شامل می‌شود. اطلاع‌رسانی عمومی گسترده و چالش‌های دسترسی به مخاطبین هدف متنوع، دلایل استفاده از این سبک تبلیغات بیان شده است و به زودی گزارشی از این کمپین که به گفته بیت‌پین رکوردهای قابل توجهی در زمینه دیده شدن ویدیوها و تعداد شرکت‌کننده داشته توسط این صرافی منتشر خواهد شد.

کمپین «پین‌فینیتی» بیت ‌پین و ماجرای سفینه‌ای که در آسمان شهر دیده شد 2

کمپین «پین‌فینیتی» بیت ‌پین و ماجرای سفینه‌ای که در آسمان شهر دیده شد 3

 

 


منبع: dmboard.media

پیام بگذارید