;

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardوبینار رایگان نورومارکتینگ؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرف‌کننده با احسان مقدس‌پور – دی‌ام برد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نورومارکتینگ یک رویکرد در بازاریابی است که از اطلاعات و تکنیک‌های علوم اعصاب برای درک رفتار مصرف‌کنندگان و تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری آنها استفاده می‌کند. در این وبینار احسان مقدس‌پور مشاور مدیرعامل کانون تبلیغاتی ایران نوین پیرامون نورومارکتینگ و روانشناسی مصرف‌کننده صحبت خواهد کرد.

در اصل، نورومارکتینگ سعی دارد با استفاده از داده‌های علمی مرتبط با علوم اعصاب و روانشناسی، بهترین شیوه‌ها برای تأثیرگذاری بر رفتار مصرف‌کنندگان را شناسایی کند. این شاخه از بازاریابی به کمک ابزارهایی مانند تصاویر MRI مغز، EEG و سایر دستگاه‌های مرتبط، فرصتی را برای درک عمیق تر و بیشتر در مورد نحوه عملکرد مغز و واکنشهای انسانها در مقابل تبلیغات، برندینگ و محصولات فراهم می‌کند. این اطلاعات سپس برای طراحی استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی بهینه و مؤثر استفاده می‌شود.

در این وبینار بصورت رایگان ثبت‌نام کنید.

مدرس وبینار

در این وبینار احسان مقدس پور مشاور مدیرعامل کانون ایران نوین به بررسی موضوع روانشناسی در مارکتینگ و نورومارکتینگ خواهد پرداخت. او دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران را دارد و مشاور هیئت مدیره و مدیر سابق مارکتینگ آهن آنلاین بوده است و همچنین مدرس دانشگاه و مولف کتاب “مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک” است.

سرفصل‌های وبینار

۱. علوم اعصاب مصرف‌کننده: مطالعه رفتارها و واکنش‌های مصرف‌کنندگان از منظر علوم اعصاب
۲. روان‌شناسی مصرف‌کننده: بررسی عوامل روان شناختی که بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد
۳. علوم شناختی: بررسی فرآیندهای شناختی و ادراکی که نقشی در تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان دارند
۴. تکنولوژی‌های مغزی: استفاده از دستگاه‌هایی مانند EEG(الکتروانسفالوگرافی) و fMRI (تصویربرداری تابش مغناطیسی تابعی) برای مشاهده فعالیت‌های مغزی در پاسخ به محرک‌های بازاریابی

این زیرشاخه‌ها با همکاری و ترکیب اطلاعات ارائه می‌دهند که بازاریابان و تحقیق‌گران به طور موثرتری بتوانند استراتژی‌های بازاریابی را طراحی و بهینه‌سازی کنند.

پس از وبینار، ویدیو وبینار در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

حامیان این وبینار

پلتفرم تعامل و وفادارسازی مشتری فیلیا

ابزار جامع سئو فارسی کی‌دبلیو رنک

وبینار رایگان نورومارکتینگ؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرف‌کننده با احسان مقدس‌پور 1


منبع: dmboard.media

پیام بگذارید