دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardنتفلیکس تا پایان سال ۲۰۲۵ یک پلتفرم فناوری تبلیغات می‌سازد دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش marketingmind، ایمی راینهارد، رئیس تبلیغات نتفلیکس، اعلام کرد که تصمیم دارند تا پایان سال ۲۰۲۵ یک پلتفرم فناوری تبلیغات‌ راه‌اندازی کنند. نتفلیکس که ۴۰ میلیون مخاطب جهانی دارد، تصمیم دارد تا به تبلیغ‌کنندگان راه‌های تازه‌ای برای تبلیغات ارائه می‌دهد.

پیام پلتفرم تبلیغات نتفلیکس این است: «وقتی با نتفلیکس تبلیغ می‌کنید، می‌توانید به تمام مخاطبان جهان دست پیدا کنید.»

به دنبال راه‌ندازی این پلتفرم، نتفلیکس شرکای جدیدی همچون Lucid، iSpotTV، EDO، Nielsen و TVision را معرفی کرد تا کسانی که می‌خواهند کار تبلیغات انجام دهند، برای بررسی و میزان تاثیرگذاری کمپینشان از آن‌ها استفاده کنند.

ایمی راینهارد اعلام کرد: «ارائه پلتفرم فناوری تبلیغات به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم نتفلیکس را همچنان در زمینه فناوری، پیشرو نگه داریم. به همین دلیل هم تصمیم داریم تا تبلیغات را به صورت استراتژیک به کاربران ارائه دهیم تا تجربه متفاوتی برای آن‌ها ایجاد کنیم. ما تحقیقات عمیقی در مورد مصرف‌کنندگان انجام دادیم تا مطمئن شویم که از رقبایمان پیشی گرفته‌ایم و فرصت‌های متفاوتی را برای کاربرانمان فراهم خواهیم کرد.

همچنین این پلتفرم تصمیم دارد تا در تابستان امسال قابلیت‌های The Trade Desk، Google’s Display، Video ۳۶۰ و Magnite خود را ارتقا دهد.

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید