;

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمعرکه، فرصتی تازه برای گفتن و شنیدن ایده‌های نوآور دی‌ام برد

معرکه، یکی از رویدادهای سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس بود که برای اولین‌بار با هدف معرفی استارتاپ‌ها و محصولات آن‌ها به مخاطبان کار خود را آغاز کرد. این رویداد که با حمایت پلتفرم روبیکا از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد، این امکان را برای استارتاپ‌ها فراهم آورد تا بتوانند خدمات و محصولات خود را با زبانی ساده به عموم مخاطبان ارائه کنند.

معرکه فرصتی را برای تیم‌ها فراهم آورد تا علاوه بر شناساندن خود به مخاطبان عام، به گونه متفاوت‌تری با سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کنند. فرصت شنیدن و ارائه ایده‌ها، دریافت و ارائه مشاوره و منتورینگ از دیگر ویژگی‌های معرکه به شمار می‌رود.

معرکه اینوتکس

سوپراپلیکیشن روبیکا در راستای حمایت از کسب‌وکارهای نوین و استارتاپ‌ها از رویداد معرکه حمایت ویژه‌ای داشته است. معرکه در این چهار روز میزبان مهمانان و منتورهای زیادی در حوزه نوآوری و استارتاپ‌ها بود. افرادی مانند احمد واحدی (مدیر سابق روابط عمومی فناپ)، مجید کیانپور (بنیانگذار شاپرک آبی)، محسن غلام‌پور (بنیانگذار دنیای برند)، محمد گرویی (معاون سرمایه‌گذاری هم‌آوا) و… سخنرانان بخش انتقال تجربه در معرکه بودند که تجربیات خود از موفقیت و شکست‌هایشان را با مخاطبان و تیم‌های جوان به اشتراک گذاشتند. آرش سروری نیز مسئولیت اجرای رویدادهای معرکه را عهده‌دار بود.

چه کسب‌وکارهایی در معرکه حضور داشتند؟

زهره جباری، یکی از نمایندگان شرکت نوآوران نواویرا (یکی از تیم‌های ارائه‌دهنده در رویداد معرکه) پیرامون انگیزه و هدف از حضور در معرکه عنوان کرد: «معرکه باعث شد تا ما با بازیگران اصلی این اکوسیستم بیشتر آشنا شویم و بتوانیم شبکه‌سازی بهتری داشته باشیم.»

او درباره شیوه کسب‌وکار نواویرا توضیح داد: «ما در زمینه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی فعالیت می‌کنیم و تاکنون دو محصول قابل فروش داریم. یکی سیستم مدیریت محتوا که نمونه ایرانی وردپرس به شمار می‌رود و دیگری محصولی در حوزه هوش مصنوعی برای توسعه وبسایت است.»

مهرداد زارعی، مدیر توسعه کسب‌وکار استارتاپ لب‌مدکس (استارتاپ حوزه پزشکی) نیز درباره حضور در معرکه توضیح داد: «کسب‌وکار ما، پلتفرمی برای تسهیل خرید تجهیزات پزشکی است. چشم‌انداز ما نیز تبدیل شدن به تامین‌کننده اصلی ملزومات آزمایشگاهی در کشور است. ما برای این کار در حال  حاضر به سه شکل repaid، آفلاین و آنلاین این کار را انجام می‌دهیم. در فاز بعدی نیز می‌خواهیم بیزنس مدل BNPL را داشته باشیم و هدفمان از حضور در معرکه جذب سرمایه‌گذار است.»

معرکه اینوتکس


منبع: dmboard.media

پیام بگذارید