دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمعرفی افزونه رایگان سئو کی دبلیو رنک دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بسیاری از کارشناسان سئو از افزونه‌‌های سئو برای بررسی و تحلیل سئو صفحات سایت خود استفاده می‌کنند. افزونه‌های سئو خارجی زیادی برای کمک به شما در بهبود سئو سایت وجود دارند، اما ﺍﻏﻠﺐ آنها ﺻﺮﻓﺎً ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺪﻓﯽ ﺧﺎﺹ مثل نمایش سر‌تیترها، لینک‌ها و یا بررسی فاکتورهای محدودی از سئوی On-Page ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه‌اند. افزونه رایگان کی دبلیو رنک به شما این امکان را می‌دهد که صفحات وب سایت خود را بر اساس تمامی فاکتورهای سئو، عملکرد، امنیت و …. بررسی نمایید.

افزونه کی دبلیو رنک قابل استفاده بر روی مرورگر کروم بوده و با استفاده از آن می‌توانید با شناسایی مشکلات سئوِ صفحاتِ سایت و مشاهده راه حل هر یک، اقدامات لازم را در جهت بهبود سئو سایت انجام دهید.

معرفی افزونه رایگان سئو کی دبلیو رنک 1

اکستنشن کی دبلیو رنک شامل  ۷ بخش زیر می‌باشد:

  • مشکلات رایج سئو: این بخش از افزونه کی دبلیو رنک، جهت آنالیز موارد متداول و عمومی سئوِ On-Page شامل متاهای صفحه، کلمات کلیدی، سر‌تیترها، URL صفحه، نسبت متن به کد، انکودینگ و زبان صفحه می‌باشد.
  • لینک ها: در این بخش از افزونه کی دبلیو رنک، تمامی لینک‌های موجود در صفحه بررسی و بر مبنای نوع (داخلی، خارجی)، ویژگی (dofollow، nofollow) و ارتباط (noopener، noreferrer و …) تفکیک می‌گردند.
  • تصاویر: در این بخش از افزونه کی دبلیو رنک، لینک تمامی تصاویر موجود در صفحه به همراه ویژگی آلت، عنوان و پیش نمایش آنها موجود می‌باشد.
  • بهینه‌سازی سرعت: در این بخش از افزونه کی دبلیو رنک، صفحه وب سایت از نظر فاکتورهای عملکرد و سرعت بررسی می‌گردد و لیست اشکالاتی که می‌تواند منجر به کندی صفحات و ایجاد اختلال در عملکرد بهینه صفحه گردد، نمایش داده شده و راهکار رفع هر یک از مشکلات اعلام می‌گردد.
  • سرور و امنیت: در این بخش از افزونه کی دبلیو رنک، صفحه وب سایت از نظر موارد امنیتی و وضعیت سرور میزبان سایت، بررسی شده و راهکارهایی جهت بهبود موارد امنیتی سایت و سرور ارائه می‌گردد.
  • سئو پیشرفته: در این بخش از افزونه کی دبلیو رنک، وجود تگ‌های noindex، canonical و nofollow در صفحه وب سایت بررسی می‌گردد.
  • اطلاعات بیشتر: در این بخش از افزونه کی دبلیو رنک، لینک به صفحه آنالیز شده سایت در ابزارهای معتبرِ بین‌المللیِ بررسی عملکرد سایت، ساختار سایت، امنیت و همچنین بررسی وضعیت دامنه موجود می‌باشد.

در عمده قسمت‌های فوق نیز امکان دریافت خروجی از تمامی اطلاعات، در قالب فایل اکسل فراهم می‌باشد.

معرفی افزونه رایگان سئو کی دبلیو رنک 2

جهت دریافت افزونه سئو کی دبلیو رنک، می‌توانید به این لینک مراجعه و سپس گزینه Add to Chrome را انتخاب نمایید.

اکستنشن کی دبلیو رنک یک دستیار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا سایت خود را سئو نموده و بالاتر از رقبا دیده شوید. شما با استفاده از این افزونه می‌توانید گزارش جامعی از تجزیه و تحلیل سایت و عملکرد آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با دانلود افزونه رایگان کی دبلیو رنک هر صفحه از سایت خود و رقبای خود را در کمتر از چند ثانیه، آنالیز نموده و تحلیل‌های جامعی در خصوص وضعیت سئو، مشکلات موجود و نحوه رفع هر یک از مشکلات به دست آورید.

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید