;

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمعرفی شرکت تحقیقات بازار EMRC و ابزار Ad*X در پایش رسانه‌ها – دی‌ام برد

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت تحقیقات بازار رسانه امروز (EMRC) از سال ۱۳۸۲ در زمینه تحقیقات بازار فعالیت می‌کند و عضو خانواده DNA Union است. این شرکت با ارائه گزارش‌ و تحلیل اطلاعات و داده‌های کیفی و کمی در حوزه‌های مصرف‌کنندگان، شبکه‌های توزیع و خرده‌فروشی و همچنین تبلیغات و رسانه‌ها به صاحبان کسب‌و‌کارها خدمات ارائه می‌دهد.

این مجموعه نقش خود در حوزه تحقیقات بازار را «روشنگری» می‌داند و دلیل آن را اینگونه توضیح می‌دهد که این شرکت پس از تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری شده با شیوه‌ها و روش‌های مختلف مسیر مشخص و روشنی را برای صاحبان کسب‌و‌کارها ترسیم می‌کند.

سرویس‌ها و خدمات EMRC

  • برگزاری انواع تحقیقات کیفی در حوزه‌های گوناگون
  • انجام انواع تحقیقات کمی و تحلیل داده‌ها
  • بررسی رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان
  • تحقیقات ویژه شبکه توزیع کالا، شعب فروش و خرده‌فروشی‌ها
  • پایش فعالیت‌های تبلیغاتی
  • ارزیابی کمپین‌های تلویزیونی و محیطی
  • شناسایی ابزارهای بهینه‌سازی
  • برنامه‌ریزی بودجه‌های تبلیغاتی در رسانه‌ها‌

Ad*X ابزاری برای پایش تبلیغات در رسانه‌ها

پایش تبلیغات در رسانه یا Advertising Monitoring یکی از مجموعه خدمات تحقیقات رسانه‌ای در emrc با استفاده از ابزار Ad*X می‌باشد. گفته می‌شود هدف اصلی Ad*X، آگاهی برندها از فعالیت‌های تبلیغاتی خود و رقبایشان از طریق پایش و بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه تبلیغات در رسانه‌های مختلف شامل تلویزیون، رادیو، نشریات (روزنامه و مجله) و رسانه‌های محیطی است.

مجموعه emrc درباره پایش تبلیغات و استفاده از این ابزار عنوان می‌کند: «گزارشات استخراج شده از Ad*X جهت تصمیم‌‌گیری صحیح در فعالیت‌های تبلیغاتی به آژانس‌های تبلیغاتی و برندها در جهت شناسایی جایگاه خود و رقبا در تبلیغات یاری می‌رساند. در این گزارشات سهم تبلیغات، روند تغییرات فعالیت‌های تبلیغاتی، مشخصات و محتوای تبلیغات اجرا شده برند و رقبا و همچنین نمونه تبلیغات رقبا ارائه می‌شود.»

اهداف ابزار Ad*X و بررسی رقبا

  • بررسی روند تغییرات فعالیت‌های تبلیغاتی
  • بررسی جزئیات برنامه پخش تبلیغات برند مورد بررسی و رقبا
  • بررسی سهم تبلیغات
  • بررسی محتوای تبلیغات پخش شده و ارائه نمونه آگهی رقبا

پایش تبلیغات در تلویزیون و رادیو، نشریات و رسانه‌های محیطی

این مجموعه فرآیند جمع‌آوری اطلاعات در تلوزیون و رادیو را از طریق ضبط برنامه‌ها، مرور برنامه‌ها و استخراج باکس‌های تبلیغاتی و ثبت داده‌ها در نرم افزار و آرشیو نمونه آگهی‌ها انجام می‌دهد.

معرفی شرکت تحقیقات بازار EMRC و ابزار Ad*X در پایش رسانه‌ها 1

فرآیند جمع‌آوری اطلاعات در نشریات از طریق خریداری نشریات، بازبینی نشریات و استخراج آگهی و ثبت داده‌ها در نرم افزار و آرشیو نمونه آگهی‌ها انجام می‌شود.

معرفی شرکت تحقیقات بازار EMRC و ابزار Ad*X در پایش رسانه‌ها 2فرآیند جمع‌آوری اطلاعات در رسانه‌های محیطی از طریق عکاسی و جمع‌آوری اطلاعات، بازبینی اطلاعات جمع آوری شده و کنترل و ثبت داده‌ها در پلتفرم مربوطه انجام می‌شود.

معرفی شرکت تحقیقات بازار EMRC و ابزار Ad*X در پایش رسانه‌ها 3

این ابزار عنوان می‌کند در انتهای پایش رسانه‌ها گزارش‌گیری انجام می‌دهد و نتایج گزارش را با امکان فیلتر کردن موارد مورد نظر در جداول و نمودارهای مختلف ارائه می‌دهد.

معرفی شرکت تحقیقات بازار EMRC و ابزار Ad*X در پایش رسانه‌ها 4

معرفی شرکت تحقیقات بازار EMRC و ابزار Ad*X در پایش رسانه‌ها 5

معرفی شرکت تحقیقات بازار EMRC و ابزار Ad*X در پایش رسانه‌ها 6


منبع: dmboard.media

پیام بگذارید