دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمروری بر کمپین ۳۶۰ درجه «سیبیل» ازکی؛ سیبیلی آبی از سوشال مدیا تا رادیو و تلویزیون دیام برد
[ad_1]
کمپین ۳۶۰ «سیبیل» ازکی با هدف رساندن پیام امکان خرید اقساطی در کانالها گوناگون اجرا شد. بخش محیطی این کمپین در دو فاز تیزینگ و اوپنینگ اجرایی شد که تیزینگ آن از تاریخ ۲۳ بهمن آغاز شد و تا ۳۰ بهمن ادامه داشت و در ادامه این کمپین وارد فاز اوپنینگ و اصلی خود شد که را از تاریخ یکم اسفند آغاز، و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.
محورهای اصلی این کمپین در سه بخش ایده، مسکات سیبیل ازکی و کپی قرار گرفتهاند. ایده و پیام «سبیل گذاشتم گرو»ازکی، به مشتریان ضمانت میدهد تا بدون چک و بدون سفته و بدون سود اقساطی خرید کنند. سبیل مسکات ازکی با هدف بهبود تعامل و ارتباط با مخاطبین طراحی شده است. همچنین بخش دوم کپی، «قسطی بگیر بیمه رو» با هدف دعوت به اقدام خرید قسطی بیمه با ازکی اجرا شده است.
لازم بهذکر است که بهجز تبلیغهای محیطی، در سایر مدیاهای تبلیغاتی، جملهی «بیسود، بیچک، بیسفته» هم در کپی کمپین استفاده شده است.
تاچپوینتهای کمپین، از سوشال مدیا تا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی
این کمپین بهصورت ۳۶۰ درجه و بهصورت گسترده در کانالهای گوناگونی اجرا شده است. بهصورت خلاصه به مرور آنها میپردازیم:
صداوسیما
- تیزر تلویزیونی: تبلیغ تلویزیونی این کمپین که بهصورت یک تیزر تلفیقی (رئال + 3D motion) پخش شده است و مدت زمان آن ۳۰ ثانیه بوده است.
- زیرنویس تلویزیونی
محیطی
تبلیغات محیطی کمپین «سیبیل» ازکی بهصورت بیلبورد در دو فاز تیزینگ و اپنینگ طراحی و اجرا شد.
سوشالمدیا: از CGI تا AR سبیل در سوشالمدیا
کمپین سیبیل ازکی در فضای سوشال مدیا بسیار فعال بوده است و اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته است؛ از ساخت ویدیوی استاپ موشن گرفته تا استوری اینفلوئنسرها با سبیل فیلتر AR. ازکی همچنین از CGI نیز بهره برده است. همچنین در فاز تیزینگ این کمپین نیز ویدیوی با عنوان «سیبیل آبیها در شهر نیز در شبکههای اجتماعی منتشر شد.
![مروری بر کمپین ۳۶۰ درجه «سیبیل» ازکی؛ سبیلی آبی از سوشال مدیا تا رادیو و تلویزیون 7 مروری بر کمپین ۳۶۰ درجه «سیبیل» ازکی؛ سبیلی آبی از سوشال مدیا تا رادیو و تلویزیون 4](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/03/سیبیل-آبیها.jpg)
سیبیل آبیها
![مروری بر کمپین ۳۶۰ درجه «سیبیل» ازکی؛ سبیلی آبی از سوشال مدیا تا رادیو و تلویزیون 8 مروری بر کمپین ۳۶۰ درجه «سیبیل» ازکی؛ سبیلی آبی از سوشال مدیا تا رادیو و تلویزیون 5](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/03/استوری.jpg)
استوری اینفلوئنسرها با سبیل فیلتر AR اینستاگرام
![مروری بر کمپین ۳۶۰ درجه «سیبیل» ازکی؛ سبیلی آبی از سوشال مدیا تا رادیو و تلویزیون 9 مروری بر کمپین ۳۶۰ درجه «سیبیل» ازکی؛ سبیلی آبی از سوشال مدیا تا رادیو و تلویزیون 6](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/03/تریلی.jpg)
نمایی از ویدیو CGI جابجایی سبیل با تریلی
eCRM
در eCRM نیز کمپین سیبیل ازکی فعال بوده است و با استفاده از پیامک، ایمیل و وبپوش نیز تبیلغ کرده است.
سایت ازکی
ازکی به مناسبت کمپین سیبیل، در سایت خود نیز تغییراتی اعمال کرده است که این تغییرات عبارتند از:
- لوگو موشن سبیل بهجای لوگو Azki
- بنر کمپین در هوم پیج
- بنر در وبلاگ ازکی
سیبیل در دفتر ازکی
فضای دفتر ازکی نیز تحت تاثیر این کمپین نیز قرار گرفته است. ازکی کمپین «سبیل» را به ساختمان خود برده و تمام نمادها و المانهای سبیل را در دفتر نصب کرده است، همچنین به تمام کارکنان شرکت ماسکی با سبیل آبی داده تا از آن استفاده کنند؛ همچنین بنرهایی با نماد سبیل آبی و با شعار«بیسود، بیچک، بیسفته»و «سبیل گذاشتم گرو، قسطی بگیر بیمه رو» در ساختمان نصب کرده است.
در آخر باید اشاره کرد که این کمپین ازکی، یکی از گستردهترین کمپینهای این مجموعه است و باید منتظر نتایج این کمپین پس از اتمام آن باشیم.
[ad_2]
منبع: dmboard.media