دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمتریکس پس از پنج سال لوگوی خود را تغییر داد؛ رنگ بنفش و همگام با تکنولوژی دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 2 دقیقه
متریکس با نگاهی بر هویت اصلی خود و ترند روز دنیا و برای همگام شدن با تکنولوژی، پس از پنج سال لوگوی خود را تغییر داد.
بر اساس گزارشی که متریکس در اختیار دیام برد قرار داده، متریکس که پلتفرمی فعال در حوزه اتریبیوشن است، پاییز امسال از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.
این مجموعه فعالیتش را از سال ۱۳۹۷ و با هدف ارائه کمک به کسبوکارهای دارای اپلیکیشن راهاندازی کرد تا برای بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی به همه کسبوکارهای فعال در حوزه دیجیتال، هم در مرحله جذب و هم در مرحله نگهداشت کاربر، در قالب یک پنل خدمات ارائه دهد.
متریکس برای حفظ هویت اصلی logo type را تغییر نداد
این پلتفرم در پاییز امسال و همزمان با تولد پنج سالگیاش از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.
مدیر مارکتینگ متریکس درباره دلیل این بازطراحی گفت: «از دلایل این تغییرات میتوان به بلوغ محصول متریکس و تاکید بر المانهای هویتی برندمان یعنی: جادویی بودن، سادگی، نوآوری و قابل اعتماد بودن اشاره کرد که همگی در لوگوی فعلی نمود پیدا کرده است.»
لوگوی جدید متریکس با تاکید بر ترند روز دنیا طراحی شده است
لوگوی قبلی پلتفرم متریکس از دو بخش symbol و logo type تشکیل شده بود که در لوگوی جدید هم این ساختار حفظ شده است. در لوگوی جدید، بخش logo type به منظور حفظ هویت اصلی برند تقریبا بدون تغییر نگه داشته شده و صرفا با ظاهری سادهتر و اضافه شدن برخی جزییات برای نشان دهنده متفاوت بودن پنل به نمایش گذاشته شده است.
طراح گرافیست متریکس درباره چرایی این بازطراحی و جزییات تغییرات لوگوی متریکس گفت: «با توجه به اینکه اصلیترین ویژگی متریکس، ارائه دادههای دقیق و کاربردی در قالب نمودار است، نشان نمودار را در بخش symbol لوگو حفظ کردیم، ولی برای تاکید بیشتر بر سادگی و همگام شدن با ترند روز دنیا در زمینه طراحی لوگو، آن را از حالت سه بعدی به حالت دو بعدی تغییر دادهایم که این باعث شده تا ظاهر لوگو حالت مینیمالتری به خود بگیرد. از طرف دیگر با تغییر جزیی در ساختار symbol، حرف اول برند یعنی M را با negative space به symbol اضافه کردیم.»
انتخاب رنگ بنفش برای همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا
در اصل بیشترین تغییری که در باز طراحی لوگوی متریکس به چشم میآید، تغییر رنگ لوگو از آبی به بنفش است. مدیر مارکتینگ این مجموعه در خصوص علت انتخاب رنگ بنفش گفت: «رنگ بنفش احساسی از تفکر عمیق را القا میکند و به خاطر ارتباط این رنگ با خلاقیت و افکار نوآورانه، ما لوگوی جدید خود را با این رنگ بازطراحی کردیم و به منظور همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا، به کارگیری رنگ بنفش میتواند با القای این حس، شناخت بهتری از برند ما و زمینه فعالیت آن ارائه کند.»
متریکس همزمان با تغییر لوگو، به دلیل تغییراتی که در استراتژی محصولات خود داشت که با هدف ارائه پلتفرم یکپارچه ایجاد شده بود، در طراحی پنل خود نیز تحولاتی اعمال کرد.
وبسایت متریکس از طراحی جدیدش رونمایی میکند
منریکس اعلام کرد همگام با تغییراتی که داشته است، به زودی از وبسایت خود با طراحی جدید رونمایی خواهد کرد.
[ad_2]
منبع: dmboard.media