دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardلینکدین امکان ارسال پیام به همه کمپانی پیج‌ها را فعال کرد – دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لینکدین امکان ارسال پیام برای کمپانی پیج‌ها را برای همه صفحات عرضه کرد. پس از اینکه در ژوئن گذشته این قابلیت را برای برخی از برندها و شرکت‌ها راه‌اندازی کرد، لینکدین تأیید کرد که پیام‌رسانی به صفحات اکانت‌کمپانی‌ها از این هفته برای همه صفحات ارائه می‌شود. همانطور که در این مثال مشاهده می‌کنید:

فعال کردن دکمه پیام برای کمپانی پیج‌ها

فعال کردن دکمه پیام برای کمپانی پیج‌ها

فیچر پیام‌رسانی صفحات کمپانی، یک دکمه «message» را به صفحه‌ی لینکدین، کمپانی پیج شما اضافه می‌کند و بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا راحت‌تر با کسب‌و‌کار شما در تماس باشند. پیام‌رسانی کمپانی پیج‌ها، از طریق تنظیمات صندوق پیام شما فعال (یا غیرفعال) می‌شود و به ادمین‌ها این قابلیت را می‌دهد که علاوه بر مشاهده این پیام‌ها در کمپانی‌ پیج این پیام‌ها را در پیج شخصی خود نیز مشاهده کنند. ادمین‌ها همچنین می‌توانند موضوعات مختلف پیام‌ها را مرتب‌سازی و دست‌بندی کنند تا مدیریت آن‌ها را آسان‌تر کند.

همانطور که اشاره شد، لینکدین برای اولین بار سال گذشته امکان ارسال پیام برای کمپانی‌ پیج‌ها را فعال کرد، اما هنوز برای بسیاری از برندها در دسترس نبود. با عرضه جدید این فیچر، علاوه بر گسترش مستقیم پیام‌رسانی درون برنامه‌ای، لینکدین همچنین با پلتفرم‌های مختلف برای تسهیل پیام‌رسانی شرکت از طریق ابزارهای مدیریت اجتماعی همکاری می‌کند.

همانطور که LinkedIn می‌گوید: «ما مفتخریم اعلام کنیم که شش API برای ادغام با سرویس‌های مدیریت پیام Bird CRM، Brandwatch، Hootsuite، Oktopost، Sprinklr و Zoho در نظر گرفته‌ایم. این ادغام قابلیت‌های پیام‌رسانی به ادمین‌هایی که ممکن است در حال حاضر از یکی از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند را می‌دهد. ادمین‌ها اکنون می‌توانند پیام‌های خود را از طریق راه‌حل‌های تخصصی با یکپارچه‌سازی API با یکی از این شرکا مدیریت کنند. با توجه به افزایش استفاده از DM به عنوان یک ابزار ارتباطی، منطقی است که LinkedIn راه‌های بیشتری را برای کاربران فراهم کند تا از طریق پیام خصوصی با فرصت‌های شغلی ارتباط برقرار کنند. 

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید