دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardقسمت جدید صباکست باعنوان «بریف‌نویسی در تبلیغات» منتشر شد دی‌ام برد

[ad_1]

صباکست، پادکست تخصصی صباویژن است که تلاش می‌کند مفاهیم حوزۀ تبلیغات و بازاریابی را به شکلی ساده، ملموس و همراه با مثال‌ به مخاطبان انتقال دهد.

به‌عنوان مثال، موضوع ورود هوش مصنوعی به عرصۀ بازاریابی و تبلیغات که از ابتدای سال ۲۰۲۳ باعث ایجاد تغییر و تحولاتی عظیمی شد را درنظر بگیرید. گفته می‌شود صباکست برای آن دسته از علاقه‌مندان و متخصصانی که سعی در نوآوری و دسترسی به آخرین ابزار حوزۀ تبلیغات دارند، اپیزودی را با عنوان «هوش مصنوعی در تبلیغات» منتشر کرده است.

روابط عمومی صباويژن درباره صباکست می‌گوید: «اگر تشنۀ یادگیری مطالب جدیدتر و بیشتری در حوزۀ بازرایابی و تبلیغات هستید، پیشنهاد می‌کنیم به بلاگ تخصصی صباویژن، وی‌پدیا سربزنید. در وی‌پدیا علاوه بر اینکه می‌توانید تمام اپیزودهای صباکست را دنبال کنید، به محتواهای آموزشی در قالب ابزارگشایی، اینفوگرافیک، ایبوک و لغت‌نامۀ آنلاین نیز دسترسی خواهید داشت. تفاوتی نمی‌کند که متخصص حوزۀ تبلیغات و بازاریابی باشد، یا دانشجو و علاقه‌مند به حوزۀ مارکتینگ یا حتی بنیان‌گذار و مدیر بازاریابی و تبلیغات یک مجموعه، صباکست مناسب شماست. در یک کلام اگر خوراکتان دریافت اطلاعات به‌روز آن هم به شیوه‌ای جذاب است، صباکست پادکستی است قطعاً به‌کارتان می‌آید و می‌تواند بینش‌های جدیدی در این حوزه به شما بدهد.»

صباویژن اعلام کرده قسمت جدید این پادکست با عنوان بریف‌نویسی در تبلیغات منتشر شده است. بریف تبلیغاتی، یک سند مکتوب است که در دو یا سه صفحه تنظیم می‌شود و همه‌ی اطلاعاتی که برای اجرای یک پروژه یا کمپین تبلیغاتی لازم است را شامل می‌شود. در اپیزود ۱۵ صباکست، مخاطبان با بریف تبلیغاتی بیشتر آشنا می‌شوند و می‌آموزند که چطور بریف تبلیغاتی بنویسند و چه مواردی را حین نوشتن رعایت کنند.


گفته می‌شود تا به امروز ۱۵ اپیزود از این پادکست در حوزۀ تبلیغات منتشر شده است که می‌توانید برای شنیدنشان از لینک ورود به صباکست استفاده کنید.

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید