دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardشروع همکاری یکتانت و دیوار؛ یکتانت مجری تبلیغات در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار شد – دی‌ام برد

[ad_1]

یکتانت اخیراً همکاری تازه‌ای را با مجموعهٔ دیوار آغاز کرده است و امکان تبلیغات بنری در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

براساس گزارش روابط عمومی یکتانت، این مجموعه به عنوان پلتفرم تبلیغات آنلاین با اضافه کردن وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار به جمع نمایش‌دهندگان تبلیغ خود، ظرفیت میلیاردها نمایش ماهانهٔ «بزرگ‌ترین مرجع نیازمندی‌های ایران» را برای اجرای تبلیغات هدفمند به دیگر ظرفیت‌های خود اضافه کرده است.

تبلیغات بنری یکتانت در قسمت «دسته‌بندی‌ها» و نیز «جستجوی» دیوار قرار می‌گیرد. از همین رو، هدفمندی تبلیغات به تفکیک موضوعات دسته‌بندی‌ها و عناوین جستجو شده در اپلیکیشن و وب‌سایت دیوار، قابل اجرا توسط یکتانت است. همچنین قابلیت نمایش این تبلیغات به تفکیک لوکیشن و موقعیت جغرافیایی نیز از طرف یکتانت در این موقعیت ممکن شده‌است.

با توجه به این موارد، این نوع از تبلیغات در بخش‌های ذکر شده در اپلیکیشن دیوار، با شناسایی علاقه‌مندی مخاطبان همراه است و می‌تواند گزینهٔ مناسبی برای کسب‌وکارهایی باشد که آگاهی از برند یا جذب مشتری، یکی از اصلی‌ترین اهداف تبلیغاتی‌شان است.

شروع همکاری یکتانت و دیوار؛ یکتانت مجری تبلیغات در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار شد 1 شروع همکاری یکتانت و دیوار؛ یکتانت مجری تبلیغات در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار شد 2

گفته می‌شود که اجرای آزمایشی این نوع از تبلیغات یکتانت در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار، تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید