دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardشبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد؛ کاربران از این پس می‌توانند یکدیگر را دنبال کنند دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربران دیجی‌کالا می‌توانند از این به بعد در حساب کاربری‌شان پروفایل عمومی داشته‌ باشند. 

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا پروفایل عمومی یکی از جدیدترین خروجی‌های تیم مگنت و پروژه دیجی‌کالا سوشال است که به کاربران این فروشگاه اینترنتی کمک می‌کند با برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود در بستر دیجی‌کالا و شنیدن نظرات و تجربه‌هایشان، انتخاب و خرید مطمئن‌تری داشته باشند. علاوه بر این، کاربران از این به بعد ویدیوهای مرتبط‌تری با علایق و سلایق خود در دیجی‌کالا می‌بینند و با دنبال کردن متخصصان می‌توانند در خریدهای خود از آنها ایده و راهنمایی بگیرند. این اقدام بعد از ادغام سرویس لایو شاپینگ و ویدیو شاپینگ دیجی‌کالا با نام جدید «ببین و بخر« شکل گرفت و در صفحه اصلی دیجی‌کالا قرار گرفت.

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد؛ کاربران از این پس می‌توانند یکدیگر را دنبال کنند 1

همچنین روابط عمومی این مجموعه در مورد تاثیرات این بخش جدید دیجی‌کالا از زمان راه‌اندازی آن اذعان دارد که تاکنون لایک‌ها و کامنت‌ها رشدی تقریبا ۲.۵ برابری داشته است و  همچنین بازدید لایوها ۲.۵ تا ۳ برابر شده است که می‌توان لایو رونمایی از سامسونگ را مثال زد که بیش از ۷۰۰۰ نفر فقط از دیجی‌کالا و بخش ببین و بخر تماشا کردند.

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد؛ کاربران از این پس می‌توانند یکدیگر را دنبال کنند 2

دیجی‌کالا پیرامون تعامل با تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرها اضافه می‌کند که برنامه‌های برای همکاری با این افراد بصورت مالی و پروژه‌ای دارد و با برگزاری مسابقه‌ و چالش‌هایی سعی می‌کند جایزه‌های مالی برای تولیدکنندگان محتوا فراهم کند.

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد؛ کاربران از این پس می‌توانند یکدیگر را دنبال کنند 3

هم‌اکنون تمام کاربران این امکان را دارند که از طریق اپلیکیشن دیجی‌کالا و ورود به بخش مگنت، پروفایل عمومی خود را تنظیم کرده و با دنبال کردن افراد مختلف در بستر دیجی‌کالا، انتخاب و خریدهای هدفمندتری را تجربه کنند. شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد؛ کاربران از این پس می‌توانند یکدیگر را دنبال کنند 4

دیجی‌کالا تاکید می‌کند که هیچ اطلاعاتی بدون اجازه‌ خود کاربر، روی پروفایل عمومی او به نمایش در نمی‌آید و تمامی اطلاعات و خریدها فقط با تایید کاربران منتشر می‌شوند. ضمن این که همه این اطلاعات قابل حذف و ویرایش هستند.

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید