دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardرودررو با رضا نویدی‌نکو مدیرعامل آژانس نکس‌لوکس درباره بازاریابی برای نسل زد در ایران – دی‌ام برد

[ad_1]

در این ویدیو هادی مرادی سردبیر دی‌ام برد با رضا نویدی مدیرعامل آژانس nextlooks درباره گزارش منتشر شده این آژانس راجع به عادات رسانه‌ای این نسل صحبت کردند.

نویدی در این قسمت گفت: ۲۰٪ جمعیت کشور ما نسل زد یعنی بازه سنی بین ۱۲ تا ۲۶ سال هستند ولی به بازاریابی برای این نسل توجه کافی نشده است.

چندی از مواردی که در این گفتگو به آن پرداخته شده است:

  • ارزش تجاری مارکت نسل زد ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است.
  • چه طور برای نسل زد محصول تولید کنیم؟
  • چه نوع تبلیغاتی برای نسل زد جذاب است؟
  • چطور محصولات فعلی‌مان را به نسل زد ارائه کنیم؟
  • عادات رسانه‌ای نسل زد چه هستند؟
  • چرا آژانس‌هایی که محتوای متناسب با نیاز نسل زد بسازند نداریم؟
  • چرا کماکان در حال تولید محتوا با مدل‌های سابق هستیم؟
  • چه برندهایی اخیراً ویدیوهای جذاب برای نسل زد تولید کرده‌اند؟
  • چرا کوبرندینگ اینقدر میان نسل زد محبوب است؟
  • بررسی چند نمونه موفق خارجی بازاریابی برای نسل زد
  • بسته‌بندی برای نسل زد باید چگونه باشد؟
  • چرا کسب‌وکارهای ایرانی برای هدف‌گیری نسل زد ریسک نمی‌کنند؟

ویدیوی این گفتگو جذاب را می‌توانید در کانال آپارات و یوتیوب دی‌ام برد تماشا کنید یا در کست‌باکس و شنوتو گوش کنید.

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید