دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardرایچت نسخه جدید خود را با قابلیتهای پاسخدهی خودکار و تحلیل مسیر کاربر منتشر کرد – دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بروزرسانی اخیر رایچت، که با ویژگیهای جدیدی چون «ربات پاسخگو» و«تحلیل مسیر کاربران» همراه بوده است، گفته میشود این امکان را برای متخصصین فروش و بازاریابی فراهم میکند تا با تحلیل رفتار و نیاز کاربران، به درک بهتری از سیستم پشتیبانی و نحوه تعامل با کاربر در صفحات مختلف وبسایت دست یابند و با بکارگیری قابلیت «ربات پاسخگو» که امکان پاسخگویی خودکار را فراهم میسازد، نسبت به بهینه سازی استراتژی فروش و بهبود عملکرد وبسایت خود اقدام نمایند.
ویژگیهای کلیدی بهروزرسانی جدید رایچت
خودکارسازی فرآیندهای پشتیبانی: این قابلیت به تیمها امکان میدهد تا آسانتر، سریعتر و بصورت داده محور فرآیندهای پشتیبانی را مدیریت کنند، از این رو به افزایش بازدهی و کاهش زمان پاسخگویی کمک خواهد کرد.
رباتهای پاسخگو: این قابلیت امکان پاسخگویی خودکار و فوری به سوالات کاربران را در هر روز و ساعتی از شبانهروز امکان پذیر خواهد کرد و منجر به بهبود سطح رضایتمندی کاربران وبسایت خواهد شد.
تحلیل مسیر کاربر: این قابلیت به کسبوکارها کمک میکند تا درک بهتری از نحوه تعامل کاربران با وبسایت خود به دست آورند، این امر میتواند با فراهم آوردن امکان بررسی صفحات و بخشهایی که بیشترین تعداد سوالات در آنها پرسیده می شود به استراتژی بازاریابی و پشتیبانی در وبسایت کمک کند.
بهبود قابلیتهای دپارتمانبندی: این قابلیت امکان پاسخگویی شخصیسازیشده و تخصصی را در راستای سازماندهی تیمهای پشتیبانی و فروش فراهم میآورد، که موجب افزایش بازدهی و اثربخشی سیستم پشتیبانی شما خواهد شد.
قادر صادقی مدیرعامل رایچت درباره این آپدیت اخیر عنوان میکند: «این سازمان با انتشار بهروزرسانی اخیر خود، گام بزرگی در مسیر همراستایی با استانداردهای جهانی در زمینه پشتیبانی و فروش آنلاین برداشته است و استراتژی جدید سازمان برای سال ۱۴۰۳، رایچت را مجهز به ابزارهای پیشرفتهای در زمینه فروش و بازاریابی خواهد کرد.»
[ad_2]
منبع: dmboard.media