دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardخودنویس از هوش مصنوعی برای ارائه تقویم محتوایی رونمایی کرد دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تیم خودنویس، ابزار جدیدی به نام تقویم محتوایی را بر پایه هوش مصنوعی ارائه کرده است. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا به‌طور خودکار تقویم محتوایی مورد نیاز خود را تولید و محتواهای پیشنهادی را منتشر و به صورت مستمر بازبینی کنند.

به گزارش روابط‌عمومی این مجموعه، اهمیت کسب رتبه‌های بالا در صفحات نتایج جست‌وجوی گوگل بر هیچ کسی پوشیده نیست و بی‌شک تمامی فعالان در حوزه تجارت‌الکترونیک در جریان این ماجرا قرار دارند. علت این امر این است که بخشی از مشتری‌های هر بیزینس، کسانی هستند که از طریق صفحات جست‌وجو، برند یا شرکت خاصی را پیدا کرده و سپس تصمیم به خرید یا استفاده از خدمات آن شرکت می‌گیرند. به عبارتی، رتبه‌بندی در گوگل نه تنها شیوه‌ای است برای اینکه برند خود را در معرض دید مشتریان قرار دهد، بلکه برای رشد و توسعه بیزینس، امری حیاتی است.

برای کسب این رتبه‌های بالا، محتوای باکیفیت و جذاب، حکم کلید موفقیت هر کسب‌وکار و وب‌سایتی را دارد. تولید محتوایی که مخاطبان را جذب کند، ترافیک وب‌سایت را افزایش می‌دهد و به ارتقای رتبه در موتورهای جست‌وجو منجر می‌شود. درحال حاضر چالشی که بسیاری از کسب‌وکارها و تولید کننده‌های محتوا با آن طرف هستند این است که باید راجع‌به چه موضوعاتی محتوا تولید کنند. حل این چالش نیاز به صرف زمان و تخصص‌هایی برای یافتن کلمات کلیدی (کیورد ریسرچ) و درک نیازهای جست‌و‌جوگران (سرچ اینتنت) دارد تا بتوان بر اساس آن برنامه‌ریزی درسی برای محتواهای مورد نیاز هر کسب‌و‌کار انجام داد. برای کسب بهترین نتایج در این حوزه، نیاز به رصد مستمر و شناسایی سریع و اعمال تغییرات مداوم است.

هوش‌مصنوعی خودنویس، محتوا را بر اساس سرچ کنسول گوگل ارائه می‌کند

پلتفرم خودنویس به دنبال ارائه خدمات هوش‌مصنوعی برای کسب‌وکارها، ابزار جدید خود به نام تقویم محتوایی رونمایی کرد. این ابزار با استفاده از هوش‎‌مصنوعی، به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا به طور خودکار تقویم محتوایی برای وب‌سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنند. این تقویم محتوایی با اتکا به داده‌های Google Keyword Planner و سرچ کنسول گوگل، به کاربران امکان می‌دهد تا موضوعات و ایده‌های جدیدی برای محتوا را بر اساس کلمات کلیدی مرتبط و ترندهای روز پیدا کنند، تقویمی منظم و برنامه‌ریزی شده برای انتشار محتوا در کانال‌های مختلف مانند وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل ایجاد کنند و محتوا را بر اساس اصول سئو و نیازهای مخاطبان خود تولید کنند.

خودنویس از ابزار تقویم محتوایی بر پایه هوش مصنوعی رونمایی کرد 1

مزایای استفاده از تقویم محتوایی خودنویس

تیم خودنویس امکانات ابزار جدید خود را اینگونه بر‌می‌شمارد:

صرفه‌جویی در زمان و منابع

این ابزار به طور خودکار بسیاری از وظایف مرتبط با تولید محتوا را انجام می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا بر روی سایر جنبه‌های کسب‌و‌کار خود تمرکز کنید.

بهبود سئو و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو

با تولید محتوای مرتبط و باکیفیت، می‌توانید ترافیک ارگانیک وب‌سایت خود را افزایش داده و در نتایج جست‌وجو رتبه بالاتری کسب کنید.

افزایش تعامل با مخاطبان

محتوای جذاب و مرتبط به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را جذب کرده و تعامل آن‌ها را با وب‌سایت یا وبلاگ خود افزایش دهید.

تقویم محتوایی خودنویس برای چه کسانی مناسب است؟

این مجموعه عنوان می‌کند خدمات تقویم محتوایی خودنویس بیش‌تر برای کسب‌وکارهای کوچک، تولیدکنندگان محتوا و وبلاگ‌نویسان کاربرد دارد و در ادامه کاربرد ابزار جدید خود را برای این قشر از افراد توضیح می‌دهد که در ادامه می‌خوانیم:

کسب‌وکارهای کوچک

این ابزار به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا بدون نیاز به استخدام متخصصان تولید محتوا، محتوای باکیفیت و جذابی را برای وب‌سایت خود تولید کنند.

تولیدکنندگان محتوا

این ابزار به تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند تا خدمات خود را با ارائه استراتژی محتوا و تحقیق کلمات کلیدی به مشتریان خود ارتقا دهند.

وبلاگ‌نویسان

این ابزار به وبلاگ‌نویسان کمک می‌کند تا ایده‌های جدید برای محتوا پیدا کرده و به طور منظم و برنامه‌ریزی شده محتوا را منتشر کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر و شروع استفاده از تقویم محتوایی خودنویس می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید