;

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardحضور فیلیا در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس دی‌ام برد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فیلیا، حدود یک سال است که فعالیت خود را در حوزه وفادارسازی مشتری آغاز کرده و امسال، در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس، حضور داشته است. در این گزارش، با پیوند آزادی، مدیر ارتباطات بازاریابی این مجموعه، درباره هدف از حضور در نمایشگاه و چشم‌اندازهای این کسب‌وکار گفتگو کرده‌ایم.

مدیر ارتباطات بازاریابی فیلیا درباره نحوه کار این پلتفرم به دی‌ام برد گفت: «در واقع فیلیا زمانی به کار کارفرما می‌آید که می‌خواهد مشتریان خود را وفادار کرده و روی نرخ بازگشت مشتری‌ها کار کند. به این صورت که مشتریان را بر اساس RFM سگمنت‌بندی می‌شوند و برای هر سگمنت خاص مارکتینگ اتومیشن خاصی تعریف شده است. برای مثال اگر سازمانی از نجوا یا هر سیستم دیگری استفاده می‌کند، می‌تواند اینترگریت شود و از ما API  دریافت کند.»

او همچنین ادامه داد: «ما قسمت دیگری به نام باشگاه مشتریان داریم که پنلی را در اختیار مشتری قرار می‌دهیم که می‌تواند به صورت وایت لیبل، لوگوی خودش را داشته باشد و نقش‌های مختلفی برای مشتریان تعریف کند. این باشگاه در سابدامین کارفرما قرار می‌گیرد و می‌تواند خدماتی مانند کش‌بک و… را به مشتریان ارائه دهد. همچنین ایجاد نوعی گیمیکیفیشن نیز در این باشگاه قابل اجرا است. برای مثال در صورتی که مشتری صفحه اینستاگرام برند را فالو کند، کوین دریافت می‌کند. این فرایند به صورت اتومات کار می‌کند. یعنی با API اینستاگرام افراد را شناسایی کرده و پس از فالوشدن به او کوین می‌دهد تا بتواند از تخفیف‌ها و آفرهای ویژه استفاده کند.»

به گفته آزادی این سیستم همچنین می‌تواند برای پلتفرم مدیریت منابع انسانی و HRM نیز استفاده شود. چراکه دارای خدماتی همچون پاداش‌ و آفردهی برای کارکنان است. همچنین می‌تواند کارمندان را سطح‌بندی کند که همه این موارد به صورت یکپارچه در سیستم انجام می‌شود.

«دوست داریم سهمی از بازار را در اختیار بگیریم»

مدیر ارتباطات بازاریابی فیلیا درباره هدف از حضور در اینوتکس نیز توضیح داد: «ما تاکنون در نمایشگاه‌های مختلفی شرکت کرده‌ایم و اینوتکس به دلیل اینکه نمایشگاه صنعت فناوری است، می‌تواند به دیده‌شدن بیشتر ما و ایجاد ارتباط با مدیران کسب‌وکارها کمک کند تا بتوانند به وسیله فیلیا فروش خود را مدیریت کرده و مشتریان خود را وفادار سازند.»

او همچنین گفت: «ما دوست داریم سهمی از این بازار را در اختیار بگیریم. ما در ایران چیزی که دقیقا شبیه فیلیا با چنین فیچرهایی را نداریم. قصد ما این است که چنین خدماتی در بازار ایران هم شناخته و معرفی شوند.»

آزادی پیرامون مخاطبان فیلیا نیز توضیح داد: «مخاطبان هدف ما معمولا مدیران مارکتینگ و مدیران عامل مجموعه‌ها و کسانی هستند که دغدغه نگهداشت مشتری را دارند. برای مثال یکی از شرکت‌هایی که در حال حاضر به آن‌هاخدمات ارائه دادیم، لیمو هاست است که لیمو کلابش توسط فیلیا راه اندازه شده است.»


منبع: dmboard.media

پیام بگذارید