دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardتپسی با یک قرارداد ۲۰۵ میلیارد تومانی اسپانسر یک برنامه تلویزیونی می‌شود – دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تپسی طی یک قرارداد ۲۰۵ میلیارد تومانی اسپانسر یک برنامه تلویزیونی می‌شود.

براساس داده‌های منتشرشده در سایت کدال، شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس با نام تجاری تپسی، در تاریخ ۱۴۰۳/۴/۲ با موسسه غیر تجاری نیک مهراندیشان دیار یک قرارداد ۲۰۴.۷ میلیارد تومانی امضا کرده است. قراردادی که براساس داده‌های منتشرشده در کدال مربوط به تبلیغات در یک برنامه تلویزیونی ۱۰۰ قسمتی‌ست.

تپسی با یک قرارداد ۲۰۵ میلیارد تومانی اسپانسر یک برنامه تلویزیونی می‌شود 1

براساس این قرارداد ۲۰۵ میلیاردی، تپسی اسپانسری این مجموعه ۱۰۰ قسمتی را برعهده خواهد داشت. نحوه تسویه هم آنطور که در کدال آمده پرداخت ۷۰ میلیارد تومان به صورت پیش‌پرداخت طی پنج فقره چک، ۹۰ میلیون تومان پس از پخش هرقسمت از ۱۰۰ قسمت، ۲۸.۸ میلیارد تومان دوماه پس از پخش و ۱۵.۹ میلیاردتومان پس از ارائه مفاصا حساب بیمه است.

به نظر می‌رسد با این قرارداد ۲۰۵ میلیاردتومانی تپسی قصد دارد وارد حوزه تبلیغات تلویزیونی، آن‌هم به شیوه اسپانسری شود. بهمن ماه سال گذشته بود که گروه صنعتی گلرنگ با خرید ۷۰ درصد سهام تپسی، تبدیل به مالک اصلی این استارتاپ شد. پس از این اتفاق، زمزمه‌های زیادی مبنی بر ایجاد یک سوپراپ باعنوان تپسی که خدمات زیادی به کاربران ارائه می‌دهد، به گوش رسید. حالا سرمایه‌گذاری تپسی روی تبلیغات تلویزیونی نیز نشان می‌دهد که تپسی به طور جدی قصد رقابت با اسنپ را دارد.

به نظر می‌رسد باید منتظر حضور تپسی در یک تاک‌شو باشیم.

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید