;

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardتلگرام اعلام کرد: صاحبان کانال‌ها را در درآمد حاصل از تبلیغات شریک می‌کنیم – دی‌ام برد

پاول دوروف، مدیرعامل و بنیانگذار تلگرام اخیرا در خبری اعلام کرده است که تلگرام قرار است از ماه آینده پلتفرم تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کرده و درآمد حاصل از تبلیغات را با صاحبان کانال‌ها به اشتراک خواهد گذاشت. ظاهرا این درآمد قرار است با استفاده از toncoin در شبکه بلاکچین TON به کاربران پرداخت شود.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از TechCrunch، براساس اعلام پاول دوروف صاحبان کانال‌ها از ماه مارس ۵۰ درصد از کل درآمد این شرکت از تبلیغات را دریافت خواهند کرد.

دوروف در پست خود در تلگرام به این نکته اشاره کرده است که با وجود اینکه کانال‌های تلگرامی درهر ماه یک تریلیون بازدید برای این پلتفرم ایجاد می‌کنند اما تا به حال تنها ۱۰ درصد از این بازدیدها برای صاحبان آنها درآمدزا بوده است.

البته تلگرام به رسانه تک‌کرانچ گفته است که این شرکت هنوز نمی‌خواهد که معیارهایی کانال‌هایی که تلگرام درآمد تبلیغات را با آنها شریک خواهد شد، اعلام کند.

دوروف در پست خود ضمن اشاره به اینکه برای پرداخت این درآمد از بلاکچین استفاده خواهند کرد، گفته است: «ما تبلیغات می‌فروشیم و درآمد را با صاحبان کانال در Toncoin تقسیم می‌کنیم. صاحبان کانال‌ها می‌توانند  Toncoin‌های خود را نقد کنند  یا از آنها برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.»

جالب است بدانید که قیمت توکن TON پس از انتشار این خبر، تقریباً ۴۰ درصد افزایش یافت و به بیش از ۲.۹۲ دلار رسید.

 


منبع: dmboard.media

پیام بگذارید