دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardآژانس فست کلیلک از سرویس جدید خود با نام استیکی ویدئویی رونمایی کرد دی‌ام برد

[ad_1]

فست‌کلیک (طاووس) در بیستمین سالگرد تاسیس خود، از جدیدترین خدمات با عنوان سرویس استیکی ویدئویی رونمایی کرد. 

به گزارش روابط عمومی فست کلیک، یکی از ابزارهای نوین تبلیغات، سرویس استیکی ویدئویی است که نوعی از تبلیغات بنری به شمار می‌آید. این خدمات که فست کلیک (طاووس) به تازگی آن را در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار داده، در انتهای صفحه نمایش کاربر ثابت شده و تا زمانی که کاربر به طور فعال آن را نبندد، در حالت نمایش باقی می‌ماند. 

استیکی ویدئویی، گامی جدید در دنیای تبلیغات

تبلیغات بنری، از دیرباز به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در بازاریابی آنلاین شناخته شده‌ است. با این حال، با گذشت زمان و افزایش تنوع محتوای آنلاین، جلب توجه مخاطبان از طریق بنرهای سنتی دشوارتر شده‌است.

سرویس استیکی ویدئویی راه حل جدیدتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد؛ این نوع تبلیغات با قرارگیری در انتهای صفحه نمایش در نسخه موبایل، به طور مداوم در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد و شانس جلب توجه و کلیک را افزایش می‌دهد.

تاکنون قابلیت استفاده از استیکی‌ها، چندان در کشور مرسوم نبوده، اما در حال حاضر پلتفرم طاووس این قابلیت را در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار داده است. 

شبکه تبلیغات ویدیویی طاووس از مدل تبلیغاتی جدید «استیکی ویدیویی» رونمایی کرد 1

ویژگی تبلیغات استیکی ویدئویی 

به گزارش فست کلیک، استیکی ویدئویی دارای ویژگی‌های متعددی است که می‌تواند سود زیادی برای صاحبان کسب‌وکار به همراه داشته باشد. 

جلب توجه بیشتر

در یک موقعیت ثابت، استیکی ویدئویی در انتهای صفحه موبایل، به واسطه آنکه به طور مداوم در معرض دید مخاطبان قرار ‌گیرد، شانس دیده شدن و به خاطر سپرده شدن تبلغات را افزایش می‌دهد.

افزایش نرخ تبدیل

این نوع از تبلیغات به دلیل ماهیت تعاملی خود، نرخ تبدیل (CTR) بالاتری نسبت به بنرهای ثابت دارد. 

قابلیت شخصی‌سازی

صاحبان کسب‌وکار می‌توانند ازقابلیت شخصی‌سازی برای نمایش محتوای مرتبط با مخاطبان خود استفاده کنند.

گزارش‌دهی دقیق‌تر

فست کلیلک عنوان کرده است؛ این ابزار قابلیت گزارش‌دهی دقیق‌تر و همچنین قابلیت رصد و تحلیل عملکرد هم برای کاربران فراهم آورده است. 

همچنین فست کلیک درباره کاربرد این امکان جدید خود توضیح می‌دهد: «استیکی ویدئویی می‌توانند برای معرفی محصولات و خدمات جدید،  افزایش ترافیک وب‌سایت، هدایت ترافیک به صفحات خاص و افزایش فروش به کار گرفته شوند».

[ad_2]

منبع: dmboard.media

پیام بگذارید