خلاصه کتاب: برندسازی شخصی

[ad_1]

آنچه در چکیده کتاب «برندسازی شخصی، نوشته سوزان کریتون» می‌آموزید

برندسازی شخصی می‌تواند شغلتان را ارتقا دهد، اعتمادبه‌نفستان را بهبود بخشد و کمک کند در همان لحظه اول اثری فوق‌العاده بر مخاطب بگذارید.

این کتاب کوتاه و ساده شما را با روش ساخت، معرفی و رشد یک برند آشنا می‌کند که هم بازتابی از شخصیت واقعی شما باشد و هم تخصصتان را به نمایش بگذارد.

سوزان کریتون، استراتژیست برندسازی، روش برقراری ارتباط با مخاطبان هدف، بایدها و نبایدهای فعالیت در رسانه‌های اجتماعی و ایجاد شبکه موفقی از مخاطبان قابل‌اعتماد را به شما یاد می‌دهد.

مدیرسبز معتقد است که برای شاخص و پیشرو بودن، به یک برند شخصی قوی نیاز دارید.

 

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو الماسی شوم!

نوشته خلاصه کتاب: برندسازی شخصی اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.

[ad_2]

منبع: modiresabz.com

پیام بگذارید