خلاصه کتاب: بازاریابی چابک

[ad_1]

آنچه در چکیده کتاب «بازاریابی چابک، نوشته نیل پرکین» می‌آموزید

نو‌آوری‌های دیجیتال در حال به حاشیه راندن بازاریابی سنتی هستند و به گفته نیل پرکین، مشاور دیجیتال، رهبران برای سازگاری با انتظارات در حال تغییر مشتریان باید از رویکردهای چابک استفاده کنند.

پرکین به رهبران بازاریابی دیجیتال توصیه می‌کند که در جستجوی تحول باشند و با کنار گذاشتن رویکردهای خطی قدیمی، یک چرخه مداوم از یادگیری و تجربه ایجاد کنند.

او روش مقابله با چالش‌های پیچیده، تهیه استراتژی تطبیقی و حرکت سریع بدون اشتباه را به شما نشان می‌دهد.

مدیرسبز معتقد است که این راهنمای جامع پرکین درباره بازاریابی نوین به رهبران کمک می‌کند تا علاوه بر ایجاد حس اعتماد و استقلال میان تیم‌ها، تغییرات لازم را در فرهنگ سازمانشان به وجود آورند.

 

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو الماسی شوم!

نوشته خلاصه کتاب: بازاریابی چابک اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.

[ad_2]

منبع: modiresabz.com

پیام بگذارید