تعداد پرواز‌های نوروزی به بیش از ۱۹ هزار و ۱۲۰ پرواز‌ رسید

[ad_1]

 جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه پذیرش و اعزام مسافران از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۹ هزار و ۱۲۵ پرواز (نشست و برخاست ) انجام شده‌است، گفت: روند نظارت بر پروازهای داخلی و خارجی شرکت های هواپیمایی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به صورت مستمر و مدام ادامه دارد.

 یازرلو با اشاره به اینکه شاهد رشد قابل توجه جابجایی مسافران بخش هوایی نسبت به بازه زمانی نوروز سال گذشته خواهیم بود گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای انجام به موقع پروازها توسط شرکت های هواپیمایی دستور ویژه داده است.

وی افزود: با دستور محمدی‌ بخش مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ در سازمان هواپیمایی کشوری آغاز به کار کرده و این مرکز که از ۶ صبح تا ساعت ۲۴ بطور مداوم فعالیت‌های فرودگاه‌ها و پروازها رو مدیریت و کنترل می‌کند تا پایان تعطیلات نوروزی نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

یازرلو همچنین به حضور کارشناسان مرکز حراست سازمان هواپیمایی کشوری نیز اشاره کرد و گفت :با دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری کارشناسان و بازرسان حراست با حضور در فرودگاه‌های پرتردد هرگونه قصور در خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز را پیگیری خواهند کرد تا خدمات ارائه شده به مردم در شأن مسافران  باشد.

[ad_2]

منبع: www.yjc.ir

پیام بگذارید