ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز/ مسافران قبل از سفر از آخرین وضعیت ترافیکی مطلع شوند

[ad_1]

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا بایجان در اکثر مقاطع گزارش شده است.

وی افزود:  تردد روان در محور فیروزکوه آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

او گفت: محور چالوس دارای بارش برف و باران و محور هراز و آزادراه قزوین – رشت دارای باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است‌.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا، مهرشهر و محمدیه گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل وکردستان را شاهد هستیم. 

وی افزود: بارش باران در برخی از محورهای استان های البرز، تهران، گیلان، قزوین، زنجان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی،کرمان، فارس، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی گزارش شده است.

محرابی نیا یادآور شد: با توجه به افزایش حجم ترافیکی مسافران حتما پیش از عزیمت از آخرین وضعیت ترافیکی از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

[ad_2]

منبع: www.yjc.ir

پیام بگذارید