تبلیغ جدید اپل با تمرکز بر امنیت مرورگر سافاری منتشر شد

[ad_1]

اپل امروز کمپین تبلیغاتی جدیدی را با تمرکز بر مرورگر سافاری آغاز می‌کند. این کمپین مستقیماً به سایر مرورگرها مانند کروم با شعار «وب‌گردی شما زیرنظر است» حمله می‌کند. طبق ادعای اپل، سافاری با ارائه‌ی چندین راه‌حل امنیتی قدرتمند، از اطلاعات وب‌گردی شما محافظت می‌کند.

در وبلاگ WebKit اپل، مقاله‌ی جدیدی منتشر شده است که به جزئیات Privacy Browsing 2.0 برای سافاری اشاره می‌کند.

تبلغ اپل روی چند اتفاقی تأکید می‌کند که ممکن است هنگام استفاده از سایر مرورگرها بیفتد. این اتفاقات شامل جمع‌آوری داده‌های کاربر و جمع‌آوری داده‌های مکانی و نقض حریم شخصی ازطریق افزونه‌های مرورگر هستند.

طبق ادعای اپل، سافاری برای ایمن نگه‌داشتن داده‌های کاربر چندین راه‌حل امنیتی ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم، جلوگیری از ردیابی هوشمند (Intelligent Tracking Prevention) است. در سال‌های گذشته، اپل با استفاده از یادگیری ماشینی به محافظت از کاربران دربرابر ردیابی‌های ناخواسته کمک کرده است. این موضوع در عین متوقف‌کردن ردیاب‌ها، عملکرد عادی وب‌سایت‌ها را مختل نمی‌کند.

ویژگی‌های امنیتی مرورگر سافاری در تبلیغات جدید

Apple

با هر بار بازدید از یک وب‌سایت، داده‌هایی درباره‌ی دستگاه شما (مانند پیکربندی سیستم) جمع‌آوری می‌شود. برخی شرکت‌ها از این داده‌ها برای شناسایی منحصر‌به‌فرد دستگاه شما استفاده می‌کنند که با نام Fingerprinting شناخته می‌شود.

سافاری برای جلوگیری سوءاستفاده از داده‌های کاربر، با هر بار بازدید نسخه‌ی ساده‌تری از پیکربندی را به وب‌سایت ارائه می‌کند تا تمایز شما از سایر کاربران برای وب‌سایت سخت یا غیرممکن شود.

قابلیت دیگری که اپل از آن تعریف می‌کند، محافظت از ردیابی لینک (Link Tracking Protection) است. برخی از وب‌سایت‌ها برای ردیابی کاربران در سایر وب‌سایت‌ها،‌ اطلاعاتی اضافی به لینک‌های خود می‌افزایند. اپل در عین حفظ عملکرد لینک، این اطلاعات اضافی را از پیام‌ها و ایمیل‌های کاربران حذف می‌کند. همچنین، حالت مرور خصوصی مرورگر اپل این اطلاعات را از لینک‌ها پاک می‌کند.

اپل معرفی حالت مرور خصوصی (Privacy Browsing) مرورگر سافاری را در این کمپین به رخ رقبا می‌کشد که درمقایسه‌با قبل بهبود‌هایی یافته است. حالا این حالت سافاری در‌مقابل ردیاب‌ها و افرادی که قصد دارند به دستگاه‌های شما دسترسی پیدا کنند، مقاومت بیشتری دارد. همچنین، قابلیت مرور خصوصی در‌صورت استفاده‌نکردن از آن قفل می‌شود تا زمانی‌که از دستگاه خود دور می‌شوید، نگران چیزی نباشید.

در کمپین اپل، این شرکت تمرکز ویژه‌‌ای نیز بر حفظ حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی و وب کرده است. این شرکت با شعار «مرورگری را انتخاب کنید که واقعاً از حریم خصوصی شما محافظت کند» به کارش ادامه می‌دهد.

[ad_2]

منبع: www.zoomit.ir

پیام بگذارید