اینستاگرام می‌خواهد چهره‌های واقعی و بدون فیلتر کاربران به‌نمایش دربیایند

[ad_1]

متا در حال توسعه‌ی قابلیت جدیدی به نام Peek است که شباهت‌هایی به ویژگی‌های دو پلتفرم رقیب، یعنی BeReal و اسنپ‌چت دارد.

طبق تصاویری که الساندرو پالوزی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرده است، قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر لحظه‌ای و واقعی را به‌اشتراک بگذارند؛ تصاویری که تنها یک بار امکان مشاهده‌شان وجود دارد. به‌نظر می‌رسد Peek نسخه‌ای گذراتر از قابلیت استوری است؛ زیرا امکان مشاهده محتواهای استوری تا ۲۴ ساعت وجود دارد.

قابلیت Peek اینستاگرام

Alessandro Paluzzi

تصاویری که ازطریق Peek به‌اشتراک گذاشته می‌شوند، باید در همان لحظه با دوربین گوشی گرفته شوند و امکان آپلود عکس از گالری وجود ندارد. ویرایش عکس یا اضافه‌کردن فیلتر ممکن نیست.

Peek نسخه‌ای اصلاح‌شده از استوری‌ اینستاگرام و شبیه قابلیت Candid Stories است که در سال ۲۰۲۲ در حال آزمایش بود. Candid کاربران را ترغیب می‌کرد تا در زمان مشخصی از هر روز محتوای واقعی به‌اشتراک بگذارند؛ اما Peek به کاربران امکان می‌دهد تا این کار را بر‌اساس میل خود انجام دهند.

انعطاف‌پذیری Peek می‌تواند برای کاربرانیجذاب‌تر باشد که به اشتراک‌گذاری محتوای واقعی علاقه‌مندند؛ اما نمی‌خواهند این کار را براساس تایمر تصادفی انجام دهند.

قابلیت Peek اینستاگرام

Alessandro Paluzzi

اینستاگرام Peek را راهی برای «به‌اشتراک‌گذاشتن لحظات کوچک با افراد دلخواه و موردعلاقه معرفی می‌کند. اینستاگرام امیدوار است که این قابلیت کاربران را به به‌اشتراک‌گذاشتن انواع دیگری از محتوا ترغیب کند.

مشخص نیست که آیا واقعاً اینستاگرام قصد دارد Peek را به‌طور گسترده منتشر کند یا نه. اگر اینستاگرام ویژگی Peek را منتشر کند، ممکن است شکل ظاهری یا نام آن را تغییر دهد.

[ad_2]

منبع: www.zoomit.ir

پیام بگذارید