خلاصه کتاب: تجربه‌سازها

آنچه در چکیده کتاب «تجربه‌سازها، نوشته دن جینجیس» می‌آموزید

دن جینجیس، کارشناس تجربه مشتری، یک کتاب بازی کاربردی و جامع برای تقویت تعامل با مشتری نوشته است.

او با فرض این‌که نیازهای مصرف‌کنندگان مدام تکامل می‌یابد، ایجاد تجربه مثبت و قابل اشتراک‌گذاری برای مشتری را کلید بقا در دوران بحران و محیط شلوغ آنلاین می‌داند.

او به برندها توصیه می‌کند یک مدیر ارشد تجربه استخدام کنند و تاکید می‌کند که ایجاد تجربه مثبت برای مشتری باعث بقای برند است.

جینجیس هنگام نوشتن این کتاب از سوابق دو دهه فعالیت خود و بررسی تجربه مشتریان در برندهای دیسکاور، هومانا، مک‌دونالد و پِلِتورا بهره گرفته است و مدیرسبز مطالعه این کتاب ارزشمند را به مدیران ارشد برندهای بزرگ و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک پیشنهاد می‌کند.

 

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو الماسی شوم!

نوشته خلاصه کتاب: تجربه‌سازها اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.


منبع: modiresabz.com

پیام بگذارید