ارائه ایده به تولیدکنندگان محتوای ویدیویی

[ad_1]

در حال حاضر، تمام شرکت‌های حوزه فناوری به دنبال رویکردهایی برای اضافه‌کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی به سرویس‌های خود هستند. گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست و به تازگی به ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا یوتیوب اشاره کرده که در زمینه ساخت ویدیوهای جدید به آن‌ها کمک می‌کند.

لیست ویژگی‌های در حال آزمایش یوتیوب به‌تازگی آپدیت شده و گوگل در آن به یک «ابزار هوش مصنوعی الهام‌بخش محتوا در دسکتاپ استودیو» اشاره کرده است. این ابزار که هم‌اکنون در حال آزمایش است، برای «الهام‌بخشی محتوا» طراحی شده است تا به تولیدکنندگان محتوای این پلتفرم کمک کند ایده‌های جدیدی پیدا کنند.

قابلیت‌های ابزار هوش مصنوعی یوتیوب

به گفته یوتیوب، این ابزار هوش مصنوعی جدید می‌تواند در موارد زیر به کاربران کمک کند:

  • نوع محتوا و موضوعی که بینندگان بیشتر می‌خواهند تماشا کنند
  • موضوعاتی خلاقانه جدیدی که تاکنون به آن‌ها پرداخته نشده است و پتانسیل کافی را دارند
  • نکاتی برای شروع فرایند خلاقیت سازندگان محتوا

در حال حاضر، تنها کانال‌هایی که ویدیوها خود را به زبان انگلیسی منتشر می‌کنند بخشی از این آزمایش این ابزار جدید هستند، اما انتظار می‌رود در صورت موفقیت‌آمیز بودن، به‌زودی برای مخاطبان گسترده‌تری عرضه شود.

آزمایش ویژگی‌های جدید یوتیوب معمولاً برای مدت زمان و گروه محدودی از افراد در دسترس قرار می‌گیرد، بنابراین ممکن است هنوز این ابزار هوش مصنوعی در دسترس شما قرار نگرفته باشد. با این حال، می‌توانید از طریق Research که در بخش یوتیوب استودیو قرار دارد، در دسترس بودن این ویژگی را بررسی کنید.

گوگل در زمینه موتور جستجو، با رقیب جدی بزرگی چون OpenAI مواجه شده است که گفته می‌شود این هفته از موتور جستجو ChatGPT رونمایی خواهد کرد. با این حال، غول موتور جستجو دارای سرویس‌های بسیار زیادی چون یوتیو‌ب است که برای آن‌ها ابزارهای هوش مصنوعی توسعه می‌دهد. این شرکت اوایل امسال، ابزار جدیدی را به Creator Studio اضافه کرده بود که سازندگان از طریق آن می‌توانند محتواهایی که با هوش مصنوعی تولیدشده‌اند را برای کاربران مشخص کنند.

[ad_2]
منبع: digiato.com

پیام بگذارید