صادرات نمک صنعتی به کشورهای حوزه خلیج فارس

[ad_1]

صادرات نمک صنعتی به کشورهای حوزه خلیج فارس یکی از فعالیت های مهم محمد زال پور تاجر موفق خوزستانی می باشد که از سال 98 با مجموعه تاجر پرور آراد برندینگ آشنا شده است. زال پور که ابتدای ورود به بازار مارکتینگ محصول خود را در حجم های پایین به فروش می رسانده با آموزش های اساتید زبده مجموعه موفق شده فعالیت خود را گسترده کند و در حال حاضر مدیریت مجموعه نمک مارکت را بر عهده دارد. 

این تاجر پر تلاش در خصوص ظرفیت تولیدی مجموعه خود عنوان کرد: نمک مارکت با در دست داشتن معادن نمک صنعتی با بهترین کیفیت و هر گونه آنالیز مورد نیاز، قابلیت تامین سالانه 100 هزار تن محصول نمک صنعتی را دارد. ایشان هم چنین بیان کرد: به دلیل استقبال زیادی که از نمک های فرآوری و تزئینی شده داشته، فعالیت خود را گسترش داده و انواع نمک های کلکسیونی و صادراتی را نیز به خدمات و فروش اینترنتی خود افزوده است.

صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس

از اهم فعالیت های این تاجر پر تلاش می توان به صادرات 30 تن نمک چشمه به کشورهای حوزه خلیج فارس، بیش از 100 تن نمک صنعتی به شرکت کشت و صنعت پاک چوب، 50 تن نمک صنعتی بسته بندی به پتروشیمی جاسک بندر عباس، 20 تن نمک صنعتی کریستال به شرکت های دانش بنیان جهت تولید کود های شیمیایی، فروش نمک اپسوم درمانی عمده، نمک اپسوم درمانی بسته بندی با برند GOLEX، فروش انواع سنگ نمک کریستال و سنگ نمک معدنی ارگانیک و تامین انواع مواد شیمیایی، پتروشیمی و پسماند ها اشاره کرد.

آراد حامی و پشتیبان تجار ایرانی

زال پور عنوان کرد: از مجموعه تاجر پرور آراد برندینگ که در این مسیر دشوار، حامی و مشاور تجار ایرانی می باشد قدردانی می نمایم و به افرادی که دنبال راهی برای نجات اقتصاد کشور هستند توصیه می کنم که جهت پیوستن به این مجموعه تردید نکنند. محمد زال پور در مورد رسالت مجموعه خود بیان کرد: نمک مارکت رسالت خود را با شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی جهت کمک به اقتصاد کشور شروع کرده و برای صادرات انواع نمک از معادن کشور تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که مجموعه نمک مارکت با شرکت های صنعتی و خصوصی در فرآیند تحقیقاتی مشارکت کرده و بهترین آنالیز نمک مورد نیاز شرکت ها را ارائه خواهد داد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۴.۳۵
/
۵ تعداد رأی:
۴۹

💎 ۹ دهم ثروت در تجارت است💰

[ad_2]

منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید