رونق صادرات کالا و محصولات ایرانی از آسیا تا اروپا با کمک مذاکره کنندگان طرح ۳

[ad_1]

صادرات مواد شوینده با حبیب سواری

پیشرفت تولید کنندگان ایرانی در زمینه ساخت انواع مواد شوینده به خصوص پودر لباسشویی سبب شده تا خریدارانی از کشور های مختلف از جمله کشور اردن در خصوص صادرات پودر لباسشویی با آقای حبیب سواری مذاکره کننده طرح 3 وارد گفتگو شوند.

گفتنی است: سمپل محصول به کشور اردن ارسال شده و توسط مشتری در حال بررسی می باشد.

شایان ذکر است که مذاکرات در خصوص قیمت نهایی ادامه دارد و مقرر شده تا خریدار با حضور در ایران نسبت به عقد قرارداد و نهایی کردن خرید اقدام نماید.

سایت مرجع: Manufacturers of Hand Dishwashing Powder

صادرات کشمش با محمد کریم نصر الهی

کشمش انواع مختلفی دارد که هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارد. آقای محمد کریم نصر الهی مذاکره کننده طرح 3 با یک مشتری از کشور اوکراین در خصوص صادرات کشمش به گفتگو پرداخته است؛ در همین راستا خریداری از اوکراین نیز خواستار خرید سه نوع کشمش از ایران می باشد.

شایان ذکر است که توافقات اولیه در مورد قیمت کالا، نوع بسته بندی و نحوه ارسال انجام شده است و با توجه به شرایط نامساعد اوکراین، مقرر گشته تا محصول در بندر لهستان به مشتری تحویل داده شود.

سایت مرجع: Large Golden Raisins Global Market

صادرات الکترود با حسن نادری

دستیابی محققان ایرانی به فناوری ساخت الکترود سبب شده تا ایران چهارمین کشور صادر کننده این محصول در آسیا باشد. در همین راستا کشور های زیادی خواستار خرید این محصول از ایران می باشند که از جمله آن ها کشور زیمبابوه است.

آقای حسن نادری مذاکره کننده طرح 3 نیز با یک خریدار از این کشور در خصوص صادرات الکترود به گفتگو پرداخته است. لازم به ذکر است استاندارد های محصول و قیمت کالا به مشتری ارائه شده و مذاکرات در حال پیگیری می باشد.

سایت مرجع: Welding Electrodes for TMT Bars Buy

صادرات ادوات کشاورزی با جواد مولایی

یک تاجر فعال در حوزه تجهیزات و ادوات کشاورزی از غنا با آقای جواد مولایی مذاکره کننده طرح 3 ارتباط برقرار کرده و در خصوص صادرات این محصولات به گفتگو پرداخته است. بر اساس گفتگو های صورت گرفته مشخص شده که مشتری قصد دارد جهت انجام مذاکره حضوری و عقد قرارداد تجاری به ایران سفر کند.

سایت مرجع: Rich Supply Source of Small Garden Tillers

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۴.۰۸
/
۵ تعداد رأی:
۱۳

💎 ۹ دهم ثروت در تجارت است💰

[ad_2]

منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید