رقابت تولید کنندگان ایرانی با تولید کنندگان خارجی در صادرات با کمک مذاکره کنندگان طرح 3

[ad_1]

خشکبار ایرانی به دلیل طعم فوق العاده و کیفیت بی نظیری که دارند نظر بسیاری از مردم دنیا را به خود جلب کرده اند. از این رو بسیاری از کشور ها متقاضی خرید خشکبار ایرانی هستند که این عامل تا کنون ارزآوری بسیار خوبی برای ایران داشته است.

ظرفیت تولیدی ایران به حدی می باشد که می تواند همه ی بازار های بین المللی را از آن خود کند پس باید از این فرصت استفاده و موجبات ارزآوری بیشتر را فراهم کنیم. آقای میلاد سرمستی یکی از مذاکره کنندگان طرح 3 می باشد که در خصوص صادرات خشکبار با خریداری از عربستان به گفتگو پرداخته است. گفتنی است که توافقات لازم در مورد قیمت نهایی کالا انجام و شماره حساب برای مشتری جهت واریز وجه ارسال شده است.

شایان ذکر است محصول در دبی تحویل داده می شود و سرمستی در حال آماده سازی و ارسال سمپل می باشد.

ساخت ام دی اف در ایران با استفاده از به روز ترین تجهیزات

کارخانجات تولید کننده ام دی اف در ایران موفق شدند با استفاده از به روز ترین تجهیزات، این محصول را با کیفیت بالایی تولید و نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کنند که همین موضوع باعث ارتباط مشتریان خارجی با مذاکره کنندگان طرح 3 شده است. در همین راستا خریداری از ترکیه نیز با آقای امید زارعی در زمینه صادرات ام دی اف ایرانی به مذاکره پرداخته است.

به گفته زارعی، مشتری متقاضی سفر به ایران می باشد و قصد مذاکره حضوری جهت نهایی کردن خرید خود را دارد.

صادرات تشک خواب های متنوع با محمد علی الجبان

استفاده از فنر های مخصوص، انواع فوم و اسفنج و نوار های نگهدارنده مرغوب در ساخت تشک های خواب سبب شده تا این محصولات با کیفیتی بی نظیر روانه بازار شوند و تولید کنندگان ایرانی با تولید کنندگان خارجی به رقابت بپردازند. در واقع کیفیت بی نظیر تشک خواب های ایرانی باعث شده تا امروزه خریداران خارجی خواستار خرید این محصول از ایران باشند. کشور آنگولا نیز متقاضی خرید مواد اولیه این محصولات از ایران می باشد که در این خصوص با محمد علی الجبان، مذاکره کننده طرح 3 به گفتگو پرداخته است.

لازم به ذکر است که لیست اقلام درخواستی از طریق مشتری دریافت شد و مذاکرات در حال پیگیری می باشد.

تولید و صادرات کفش و صندل به نیجریه با مهدی میردار

ایران به عنوان یکی از قطب های مهم تولید کفش و صندل می باشد که سالانه میزان قابل توجهی از تولیدات خود را به کشور های مختلف صادر می کند. در واقع کفش ها و صندل های ایرانی به دلیل کیفیت و تنوع در طرح و رنگ، جایگاه بسیار خوبی در بازار های بین المللی دارند که به واسطه همین موضوع ارز زیادی وارد کشور می شود.

در همین راستا آقای مهدی میردار یکی از مذاکره کنندگان طرح 3، در زمینه صادرات این محصولات با خریداری از کشور نیجریه به گفتگو پرداخته است. براساس مذاکرات انجام شده مشتری نسبت به قیمت و مدل های ارائه شده در کاتالوگ رضایت کامل داشته و خواستار رابطه تجاری بلند مدت می باشد. گفتنی است که قیمت نهایی مورد توافق طرفین بوده و مقرر شده در مرحله اول یک کانتینر از محصول به کشور مقصد ارسال شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۴.۱۸
/
۵ تعداد رأی:
۱۱

💎 ۹ دهم ثروت در تجارت است💰

[ad_2]

منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید