دیجیتال مارکتینگ و نجات تجار از ورشکستی

[ad_1]

زمانی تنها دغدغه ذهنی ام تامین معاش خانواده بود اما هم اکنون بعد از گذشت تقریبا چهار سال از بدو ورودم به مجموعه به این نتیجه رسیدم که باید خود نیز اتفاقی نو باشم بر سر مسیر کسانی که با جدیت تمام و مصمم تجارت را به شیوه و سبکی نوین برای رفع موانع اقتصادی در جامعه آموخته و آن را بسط می‌دهند.

[aparat src=”https://aradbranding.com/fa/e-commerce-is-a-way-to-save/3Bhte”]

این کلمات و جملات از زبان کسی شنیده می شود که چندین و چند سال در عرصه‌های گوناگون مدیریتی و کاری برای رسیدن به جایگاه واقعی که همیشه در ذهن می پروراند تلاش کرده است و پس از گذشت چندین سال به تازگی در نقطه ای ایستاده که روزی دغدغه ذهنی اش بود.

آقای حسین یوسفی تاجر سخت کوش و پرتلاش تربت حیدریه یکی از شهر های استان خراسان رضوی است که فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه زاهدان می باشد و 37 بهار از عمرش را از سرگذرانده. ایشان سال 90 به طور مستمر در عرصه های مختلف مدیریتی به عنوان کارشناس حمل و نقل ترافیک شهرداری و مدیر عامل شرکت پیمانکاری پروژه های ترافیکی شهرداری مشهد تجارب حرفه ای فراوانی کسب نمود که متاسفانه هیچ یک از موارد مطرح شده اغنا کننده نیات درونی اش نبود، نیاتی که عملی کردن آن می توانست برای وی احترام همراه با ثروت و دانش را به ارمغان آورد.

تجارت

وی که در برهه‌ای از زمان به دلیل بد قولی های شهرداری در پرداخت مطالباتش در ورطه ورشکستی قرار گرفته بود از پس تامین عادی ترین نیاز های اولیه زندگی نیز بر نمی آمد.
این موضوع برای مردی با خصوصیات اخلاقی آقای یوسفی به عنوان سرپرست خانواده، با تمام هزینه های سرسام آورش بسیار دردناک و حزن انگیز بوده است.

تا اینکه پس از هفت سال سردرگمی و در اوج بروز مشکلات مالی و اقتصادی در سال 97 با شرکت در کلاس های اتحادیه صادر کنندگان مشهد و عضویت در کانال تلگرامی آراد با مشاورین تجاری مجموعه آشنا شدند و کلاس های آموزشی–انگیزشی تجاری که به صورت آنلاین برگزار می شد را به طور مداوم پیگیری می کردند که تمام آیتم های مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار سودمند و پول ساز در آن جای داشت.
مجموعه‌ای پویا همراه با تیمی متخصص که تجارت را نه فقط در قالب دستور العمل های تئوری بلکه عملا تاجر را در تمام مراحل آزمون و خطاها همراهی می‌کرد. بودن در چنین شرایطی برای کسی که خود نیز تشنه تجارت بود، رسیدن به تمامی اهدافی که روزی برایش آرزو محسوب می شد.

با تمامی تفاسیر موجود و با توجه به سوابق کاری این تاجر خوش اقبال و آتیه دار و طبق رهنمود های یکی از اساتید کار آمد و متخصص مجموعه، یوسفی بر آن شد تا با انتخاب محصول تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای با نام تجاری (فرتو ترافیک) گامی در عرصه تجارت بردارد و با صرف فعل خواستن به توانستن به خود ثابت کند که می تواند با فعالیت در بستری که آراد، این شرکت پویا و متخصص محیا نموده مسیر زندگی خود را متحول و دگرگون سازد.

این تاجر ساعی اولین گام را با محتوا نویسی یک سایت فارسی برداشت که به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه های تولید محتوایی آن، پس از گذراندن یک دوره آموزشی، خود دست به کار شد و شروع به تبلیغات در بستر اینترنت نمود و از آنجا بود که پس از شش ماه صبر و تحمل و سوزاندن بیش از صد نفر مشتری، اولین فروش خود را در زمینه تابلو های ترافیکی به ارزش 350 هزار تومان به ثبت رساند هر چند که این مبلغ در مقابل مطالبات 200 میلیونی که از شهرداری داشت به چشم نمی آمد اما از نظر وی این دریافتی، ارزشمند ترین مبلغ ریالی بود که توانسته بود تا آن زمان کسب نماید چرا که به خودش ثابت شده بود تنها می تواند با ایجاد اعتماد به نفس و فن بیان قوی، مشتری هایی را مجاب به خرید کرد که حتی یک بار نیز وی را ندیده‌اند.

هر چه می گذشت قدرت اراده و انگیزه این تاجر جوان برای تجارت گسترش بیشتری پیدا می کرد. حال دیگر پس از گذشت چند سال یک سایت او به 11 سایت فارسی افزایش یافته است به طوری که برای رسیدگی به حساب و کتاب های خود حداقل به چهار حسابدار متخصص نیز نیازمند است.

اما در این میان این تاجر سخت کوش حتی برای لحظه ای فراموش نکرد که از نظر اساتید مجموعه صاحب نام آراد، هر محصولی را می‌توان در فضای اینترنت به فروش رساند چرا که ساده ترین راه خرید، برداشتن گوشی همراه و یک جستجوی ساده و در نهایت خرید محصول است.

وی که در حال حاضر با 20 تامین کننده تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای در شهر های تهران، مشهد و اصفهان در ارتباط است محصول خود را در جای جای کشور به فروش رسانده و علاوه بر داخل در خصوص صادرات به کشورهای افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته که از جمله آن‌ها می توان به صادرات پنج تا شش رول شبرنگ ترافیکی به ارزش 300 میلیون تومان به کشور تاجیکستان، چهار تن موانع پلاستیکی به آذربایجان، ارسال دو تن تجهیزات ترافیکی به کشور عراق طی چهار پارت و همچنین صادرات تجهیزات پارکینگی از طریق حمل و نقل هوایی به کشور افغانستان اشاره نمود.

این تاجر مصمم که به شدت در پی آماده سازی و ساماندهی مشتریان تجاری داخل کشور است سعی دارد پس از برون سپاری مشتریان داخلی با شرکت در طرح سه و توسعه مقوله صادرات، خروجی سایت خارجی را نیز هم گام با سایت داخلی به جلو پیش ببرد چراکه با پیروی از ساختاری که اساتید آراد در طرح سه در نظر گرفته اند به راحتی می توان به اهداف صادراتی نیز نائل آمد.

شاید از نظر بسیاری صبوری، پشتکار و تلاش سه آیتم تکراری برای موفقیت در هر کاری محسوب شود اما واقعیت امر این است که تا زمانی کسی خاک صحنه را نخورد، رشد نخواهد کرد و بنا به گفته حضرت علی(ع) دانشی که از آن پولی کسب نشود معلمش شیطان است.
به عقیده این تاجر پویا و توانمند، صبر و تحمل شش ماه برای برند سازی محصول و ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور تجارت در بستر فضای اینترنتی در مقابل شش سال کار و فعالیت و حضور فیزیکی در کار با کمترین خروجی و سود کم گم بوده و از گذران این مدت زمان نیز پشیمان نیست؛ چرا که از همان ابتدای کار تصمیم داشت با توسعه کسب و کار خویش در بازار های داخلی و خارجی از جمله نام آوران این عرصه شود.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۳.۹۷
/
۵ تعداد رأی:
۱۲۷

💎 ۹ دهم ثروت در تجارت است💰

[ad_2]

منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید