بین الملل | مذاکرات تجاری جذاب و پر سود طرح سه از کنیا تا جزیره موریس با روش های نوین تجارت

[ad_1]

امروز نیز طبق روال، سعی کرده ایم بخشی از مذاکرات تجاری طرح سه را گزارش کنیم که شما را دعوت به مطالعه آنها می کنیم:

پمپ گریز از مرکز، پمپی است که از یک پروانه گردان به منظور افزودن فشار یک سیال استفاده می نماید. پمپ های گریز از مرکز، عموماً برای جابجا کردن سیال از طریق یک سیستم لوله کشی کاربرد دارد. سیال در امتداد یا نزدیک محور چرخان، وارد پروانه پمپ گشته و به وسیله این پروانه شتاب می گیرد، به سرعت به سمت بیرون و به داخل یک پخش کننده یا محفظه حلزونی جریان می یابد که از آنجا به درون سیستم لوله کشی پایین رفته و خارج می گردد.

علی امیر حسینی از مذاکره کنندگان طرح 3، از صادرات این محصول به کشور کنیا، واقع در شرق آسیا خبر داد. مشتری آنالیز محصول را دریافت نموده و در حال بررسی آن می باشد. همچنین در خصوص قیمت نهایی محصول در حال مذاکره و گفتگو است.کشمش سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین های گروه B است. از طرفی کشمش دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از تخریب سلولی جلوگیری می کند. کشمش میوه رسیده و خشک شده انگور به حساب می آید که با توجه به نوع انگور، روش و شرایط خشک کردن و مواد افزودنی مجاز موجود در آن به نام‌ های مختلفی در بازار به فروش می رسد و مانند دیگر خشکبارها در تمام سال یافت می شود و یکی از انواع آن، کشمش طلایی می باشد.

محمد کریم نصرالهی از تجار طرح 3 در این حوزه تجاری با یکی از واحد های تولید مواد غذایی در تایلند وارد مذاکره شده است. گفتنی است شرکت مذکور در زمینه تولید شرینی جات و انواع کیک فعالیت دارد. همچنین در روند مذاکرت مشتری از کاتالوگ ارائه شده ابراز رضایت نموده، لذا گفتگو در باقی موارد در حال انجام می باشد.جزیره موریس، واقع در جنوب آفریقا و اقیانوس هند، به عنوان یک مقصد گردشگری بزرگ محسوب می شود و گردشگری چهارمین عامل اقتصاد این کشور است، همچنین یکی از بهترین بازارها برای تجار ایرانی برای صادرات کالا می باشد،

در همین راستا سید مهدی سعادتمند از مذاکره کنندگان طرح 3 که در حوزه مصنوعات پلاستیکی شامل لوازم آشپزخانه فعالیت دارد با خریداری از جزیره موریس در این حوزه تجاری وارد مذاکره شده است.

به گفته وی عکس و کاتالوگ محصول، همچنین لیست قیمت پیشنهادی جهت بررسی بیشتر ارائه شده و در حال مذاکره در زمینه نحوه ارسال بار و دیگر موارد مربوط به صادرات می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز
۳.۷۵
/
۵ تعداد رأی:
۸

💎 ۹ دهم ثروت در تجارت است💰

[ad_2]

منبع: aradbranding.com

پیام بگذارید