خلاصه کتاب: چه بپرسیم؟

[ad_1]

آنچه در چکیده کتاب «چه بپرسیم؟، نوشته آندریا بِلک اولسون» می‌آموزید

شرکت‌ها هر سال میلیون‌ها دلار برای شناخت خواسته‌های مشتریان و سرمایه‌گذاری بر اساس آن هزینه می‌کنند.

متاسفانه، عوامل زیادی از این روند جلوگیری می‌کنند که از آن جمله می‌توان به پایبندی روسا به باورهای قدیمی، تمرکز کارکنان روی هزینه‌ها به‌جای مشتریان یا داده‌های بیش‌ازحد و گیج‌کننده اشاره کرد.

خوشبختانه، آندریا بلک اولسون، متخصص اقتصاد رفتاری، راهنمای روشنگری برای نفوذ به قلب مشتری ارائه کرده است.

مدیرسبز معتقد است که این کتاب روش تفکر انتقادی و تبدیل داده‌ها به بینش، تحلیل رفتارهای اثرگذار و طراحی راهکارهای پول‌ساز را به شما نشان می‌دهد.

نوشته خلاصه کتاب: چه بپرسیم؟ اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.

[ad_2]

منبع: modiresabz.com

پیام بگذارید