خلاصه کتاب: فروش بهشدت متفاوت
[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «فروش بهشدت متفاوت، نوشته دیل مریل، اسکات سَوِج، جنیفر کولوسیمو و رندی ایلیگ» میآموزید
اگر فکر میکنید اکثر خدمات B2B مثل هم فروخته میشوند درست فکر میکنید، اما شما نباید در این ارائه انبوه گم شوید.
دِیل مریل، اسکات سَوِج، جنیفر کولوسیمو و رَندی ایلیگ، تبلیغ آنلاین پنج شرکت پیشرو در ارائه خدمات B2B را بررسی کردند.
ظاهر وبسایت همه شرکتها یکسان بود. حتی وقتی نویسندگان نام و لوگوی این شرکتها را بهجای دیگری قرار دادند، پیامشان اصلا تغییر نمیکرد.
این میزان شباهت، متقاعد کردن مشتریان را برای فروشندگان B2B سخت میکند و نمیتوانند آنها را قانع کنند که چیزی متفاوت ارائه میدهند.
به عقیده مدیرسبز این کتاب به فروشندگان نشان میدهد که چگونه میتوانند خود و شرکتهایشان را از رقبای مشابه متمایز کنند و خدمات منحصربهفردشان را بفروشند.
دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.
نوشته خلاصه کتاب: فروش بهشدت متفاوت اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.
[ad_2]
منبع: modiresabz.com