خلاصه کتاب: شناخت

[ad_1]

آنچه در چکیده کتاب «شناخت، نوشته کرگ استال، دیوید میرمن اسکات و فیل مایر» می‌آموزید

وقتی اپل در سال 2001 آی‌پاد را به بازار معرفی کرد، این محصول به موفقیت بزرگی دست یافت.

تا سال 2004، آی‌پاد 70 درصد بازار پخش‌کننده‌های دیجیتال موسیقی را در اختیار داشت.

استفاده از پخش‌کننده‌های موسیقی قبل از ظهور آی‌پاد و نصب برنامه روی آن‌ها بسیار دشوار بود.

استیو جایز رئیس اپل و تیم تبلیغاتی او این مشکل را تشخیص دادند و سعی کردند با تحقیقات دقیق و تمرکز بر خواسته‌ها و نیازهای خریداران این مشکل را حل کنند.

اکنون اپل حکمران بازار است. شرکت شما چگونه می‌تواند از روش اپل تقلید کند؟

کِرِگ استال، فیل مایرز و دیوید میرمَن اسکات روش رهبران بازار برای تولید محصولات موفق را با جزئیات شرح می‌دهند.

این کتاب مثال‌های جذابی مثل داستان اپل و Theater Church هم ارائه می‌دهد.

مدیرسبز مطالعه این کتاب راهنما را به طراحان صنعتی، متخصصان بازاریابی و سایر نوآوران پیشنهاد می‌کند.

نوشته خلاصه کتاب: شناخت اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.

[ad_2]

منبع: modiresabz.com

پیام بگذارید