خلاصه کتاب: رابطه ذهن و برند
[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «رابطه ذهن و برند، نوشته اريک دو پلِسيس» میآموزید
در سال 2005، اریک دو پلسیس، متخصص بازاریابی، کتاب «ذهنِ تبلیغاتزده» را منتشر کرد که ترکیبی از علم اعصاب و بازاریابی بود و اثر تبلیغات بر شکلگیری واکنشها و ادراکات ذهن را توضیح میداد.
کتاب پیش رو که ادامه کتاب قبلی است؛ اما موضوع مجزایی دارد، دقیقتر به موضوع بازاریابی عصبی پرداخته است.
پلسیس این مبحث بسیار پیچیده را به فصلهای خلاصه تقسیم کرده تا مطالب موردنظرتان از علومشناختی تا برندسازی را بهدلخواه انتخاب کنید و بخوانید.
مدیرسبز مطالعه این تحقیق جذاب و دیدگاهها و سوالهای جالب آن را به همه متخصصان بازاریابی و علاقهمندان به موضوعاتی مثل تصمیمگیری، تبلیغات، علم اعصاب و بازاریابی عصبی توصیه میکند.
نوشته خلاصه کتاب: رابطه ذهن و برند اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.
[ad_2]
منبع: modiresabz.com