خلاصه کتاب: بوتیک
[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «بوتیک، نوشته گرگ الکساند» میآموزید
گرگ الکساندر میگوید اگر میخواهید یک بوتیک راهاندازی کنید یا شرکت بوتیکی فعلی خود را بزرگ کنید، باید همین حالا از فرصت استفاده کنید.
امروزه بوتیکها از مزیت رقابتی برخوردار هستند.
آنها اغلب میتوانند همزمان با ارائه خدمات درجهیک، شرکتهای قدیمی را هم از گردونه خارج کنند، زیرا کار کردن برای بوتیکها سریعتر و آسانتر از شرکتهای قدیمی است.
بااینحال، بوتیکهای کمی از این موقعیت استفاده میکنند.
الکساندر به شما نشان میدهد که چگونه بوتیک خود را تاسیس کنید، گسترش دهید و بفروشید و با کمک «عامل درخشش» مشتریان، ذینفعان و سهامداران را تحت تاثیر قرار دهید.
مدیرسبز معتقد است که گسترش درست بوتیک باعث افزایش درآمد و قیمت بالاتر خدمات میشود.
دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.
نوشته خلاصه کتاب: بوتیک اولین بار در مدیر سبز پدیدار شد.
[ad_2]
منبع: modiresabz.com